čtvrtek 11. září 2014

Project life - WEEK 27/2014


Konečně jsem se dostala k tomu, abych si pohrála s novou kolekcí Project Life® Becky Higgins a Heidi Swapp. Vybrala jsem si kolekci DREAMY, která se dá kombinovat i s původní kolekcí DREAMY od Heidi Swapp. Tato originál kolekce vyšla již dříve a není prioritně navržena na Project Life. Kolekce je rovněž dostupná v našem e-shopu www.scrapylife.cz

To, že použiji Dreamy Core Kit Project Life® Becky Higgins jsem věděla ihned, jakmile jsem měla před sebou fotografii s duhou, kterou jsem vyfotila spolu s kopulí pražského Národního muzea z okna naší kuchyně.


Jako podklad používám vždy plastové desky (tentokrát Design "A" Project Life® Becky Higgins), na které si rozložím dané fotografie. Následně se rozhodnu jak velké a barevné kartičky použiji. Postupně přidávám ozdoby, což v tomto případě byly wood venner (dýha), labels (etikety), vellumové ozdoby a drobné růžové samolepky se slovy.




Stejně tak jako tato titulní kartička jsou i všechny ostatní použité kartičky ze sady Dreamy Core Kit Project Life® Becky Higgins. Tuto jsem doplnila o wood veneer abecedu a čísla (Studio Calico) a etiketu (Studio Calico digital), na kterou jsem nalepila drobnou, růžovou samolepku "love is in the air" (Studio Calico).


Toto je fotografie, která mě přesvědčila o tom, že tentokrát použiji Dreamy Core Kit Project Life® Becky Higgins. Na fotografii jsem nalepila pouze vellumové (průhledné) srdce z Dreamy kolekce (Dreamy Clear Words Heidi Swapp). Na druhou kartičku z této kolekce jsem přidala etiketu (Studio Calico digital), na níž jsem použila drobné růžové samolepky (Studio Calico).

Vzhledem k tomu, že tato kolekce je opravdu krásná jsou všechny ostatní kartičky dozdobeny jen decentně.



 Na této kartičce jsem použila novinkové rotační razítko od Heidi Swapp.




Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat