pondělí 29. září 2014

Project life - WEEK 28/2014


Tento týden vám představím zpracování 28. týdne mého Project Life alba.

Kartičky, které jsem tentokrát použila, jsou mixem od Studio Calico a jedna tmavě modrá s fotoaparáty z Jade Core Kit Project Life® Becky Higgins.



Barvy, které jsem si na začátku vytyčila, jsou lososová a tyrkysová, vše ostatní jsem postupně dodávala, dokud jsem nebyla spokojená. Razítka, sequins (flitry) a papírové bannerky jsou hlavní ozdobou mé dvoustrany.


Krásnou titulní kartičku (Studio Calico) s mraky a peříčkem (pořád a pořád se podvědomě vracím k čemukoliv, kde je zachycené nebe) jsem doplnila o samolepky označující číslo týdne (Studio Calico), lososovo/duhové sequins (Studio Calico) a na 3D samolepících čtverečcích nalepený banner "Live for today" (Studio Calico).
Na předtištěnou kolonku "date: --/--/----" jsem přerazítkovala za pomocí inkoustu (Soft Cantalupe - Hero Arts) razítkem šmouhy (Notebook Essentials - Hero Arts).


Opět předtištěná kartička (Studio Calico), na kterou jsem přilepila fotografii s bílým rámečkem, přidala banner na 3D samolepící čtverečky a natiskla (barva: Tuxedo Black - Memento) razítka příborů a srdíček (Hey There - Amy Tangerine) (barva: Aquatic Splash - Memento).


Velmi jednoduše pojaté kartičky - na jedné plno textu a na druhé pouze fotografie s banner na 3D samolepících čtverečcích.


Na této kartičce (Studio Calico) jsem využila předem natištěných dnů v týdnu, ke kterým jsem popsala, co se kdy v daný den dělo. Ještě před tím, než jsem vlastnoručně napsala text do pravého spodního rohu, jsem opět natiskla razítko šmouhy (Notebook Essentials - Hero Arts), kterou jsem přelepila samolepkami "OUR" (Studio Calico); nad a pod doplnila další razítka (Studio Calico a Lawn Fawn) a nakonec přidala sequins.

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz
Hezký den,
    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat