pondělí 22. září 2014

Project life - WEEK 29/2014


Tentokrát jsem použila novinkovou kolekci Project Life® Becky Higgins a Heidi Swapp GOLD FOIL KIT. Jak už je z názvu kolekce patrné, převládá zlatá barva.




V celém tomto týdnu jsem použila kartičky ze sady Gold Foil Kit, které jsem doplnila o kartičky ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins.



Zdobení jsem zvolila opět decentní pomocí vellumových hvězdiček (Studio Calico), zlatých kartonových ozdob (Gold Foil Kit) a papírových etiket (Studio Calico digital).


Dvě fotografie o velikosti 3'x4' s bílým rámečkem jsem nalepila na kartičku 4'x6' ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins. Již předem potištěnou kartičku jsem nařízla a fotografie zasunula pod výřez a následně doplnila vellumovou a kartonovou zlatou hvězdičku (Gold Foil Kit).


Fotografie vlevo je nalepená na kartičce (Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins) o velikosti 3'x4' a doplněná o vellumové hvězdičky, které jsou součástí Gold Foil Kit. Vpravo jsem na kartičku (Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins) o velikosti 3'x4' nalepila zlatě potištěnou kartičku (Vellum & Tags Project Life®) z pauzovacího papíru a nalepila zlaté, kartonové tečky, které jsou také součástí Gold Foil Kit.

Fotografie vytištěná pomocí tiskárny Canon Selphy CP900, kdy jsem rohy zakulatila pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins je doplněna o kartonovou etiketu "XOXO" (Gold Foil Kit), zlaté papírové bannerky (Studio Calico) a vellumovou hvězdičku (Studio Calico).


Další fotografie vytištěná pomocí tiskárny Canon Selphy CP910, kdy jsem rohy zakulatila pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins, která je doplněna pouze o kartonové hvězdičky (Gold Foil Kit).



Tuto složenou kartičku jsem vytvořila za pomoci svatebního oznámení s vyseknutým motýlkem, na které jsem nalepila fotografii o velikosti 4'x6' a následně přilepila ozdobu, kterou měl každý svatebčan na klopě.

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

   Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat