středa 16. listopadu 2022

Project Life Week 39/2019

 

Krásnou středu všem,

dnes jsem si pro vás připravila poslední týden, jenž mi chyběl v albu z roku 2019. K této dvoustraně se skvěle hodila novinková kolekce od PinkFresh Studio s názvem Simply The Best. A opravdu, tvoří se z ní jedna báseň a pokud nebudu počítat čas úpravou a tiskem fotek, tak mi to zabralo i s journalingem max. 45 minut.

U nás už je opět jako každoročně mlhavý podzim, a tak fotit stránky na blog je trochu oříšek. Buď jsou moc tmavé nebo je na nich vidět odlesk od blesku či světla. Snad mi to prominete. A i přes tyto světelné nedostatky se pokocháte novým materiálem.

 

 

 
 

Rozvržení levé strany bylo dáno předchozím týdnem a to designem X. Pět fotek na stojáka a k tomu dvě malé naležato. Nevím, jak vy, ale u nás se víc fotí ve vodorovném formátu než svislém. Najít pak tedy odpovídající počet fotografií na stojáka je občas oříšek. Tuto absenci jsem zde nahradila koláží dvou fotek výhledů. Na titulní kartičku jsem použila pruhovaný papír z kolekce Simply The Best. Dozdobila jsem ji papírovými výseky a puffy samolepkou. Samolepící abeceda není ze stejné kolekce, ale kupodivu vánoční Happy Holidays, barevně se však hodí skvěle.


Součástí kolekce jsou jak papírové výseky, tak i papíry, z nichž lze papírový výsek vystřihnout. Já mám papíry v menším rozměru, tudíž vystřizené papírové výseky jsou menší než z papírů velkých, ale i tak se dají použít a jsou čitelné.

Pravá kapsa je klasická A. S tou se mi tvoří asi nejlépe i co se týče úpravy fotek. Rozvržení A je prostě sázka na jistotu. Co si budem ...


A jestli budete někdy hledat ubytování v okolí kokořínska. Vřele doporučuji Víkendovku Korce. Je to krásně a s citem zrekonstruovaný dům s krásným výhledem do okolí. Vánoční abecedu jsem použila i zde.


A papírové výseky s puffy samolepkami taktéž.

To je pro dnešek a v tomto albu vše. Jsem moc ráda, že se mi ho podařilo dodělat po třech letech a mohu si tak odškrtnout další rest z mého skluzu.

Mějte se hezky a pokud je u vás také mlha, tak si uvařte dobrý čaj a vytáhněte scrap, je to ta nejlepší aktivita v tomto počasí.

J.





Žádné komentáře:

Okomentovat