neděle 27. listopadu 2022

Project life: Beskyde, Beskyde

 Zdravím všechny čtenářky blogu a přináším dnes ještě jednu podzimní inspiraci. Minulý rok o podzimních prázdninách jsme zavítali do Beskyd. Ubytovali jsme se v Karolince a byla to opravdu moc krásná dovolená. Díky výletu se v albu objevil jeden nový layout a jedna PL stránka. K tvorbě jsem použila kolekci od Pinkfresh Studio Happy Heart



Jako podklad na layout jsem použila bílou čtvrtku a v barvách papíru jsem vyšila lístky. 


Květinový věneček kolem fotky jsem vystřihla z papíru Happy Heart. Fotku jsem vyřízla do tvaru hexagonu.


Z kolekce papíru jsem vyřízla také lístky a kruhy. Nápis Beskydy vznikl ze samolepící abecedy. Znaky v abecedě vypadají moc pěkně a skvěle se s nimi pracuje. Design je původně určen na vánoční projekty, ale využije se i u přírodních projektů.


Project life stránka byla tvořena ve stejném stylu jako layout. Lístky jsem nelepila lepidlem, ale secvakla sešívačkou.



Nevynechala jsem vyřezané lístky ani kolečka. 



S dalším příspěvkem, a to vánočním, se budu těšit v prosinci.

Přeji krásný advent.
    ;
Darina.









Žádné komentáře:

Okomentovat