pátek 18. listopadu 2022

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2021 / Vzpomínka na březen

Krásný pátek! S kolekcí QUARANTINED jsem si zavzpomínala na loňský březen. Nalepila jsem jeden layout a jednu kapsičkovou stránku ... tak pojďme na to!










Kit z kolekce Quarantined jsem držela v ruce dlouho ... a pak jsem ho uklidila do skříně a úspěšně na něj zapomněla 🙈 Mezitím jsem nějaké "corona" stránky nalepila s jinými kolekcemi. Nedávno jsem prohlížela skříň a tenhle kit našla a zpanikařila, že ho vlastně nemám na co použít ... naneštěstí jsem v březnu 2021 našla dvě stránky, které se mi hodily.


Jako první jsem nalepila layout. Miluju trhání papíru a tak i na této stránce ho najdete ... kromě mojí fotky v respirátoru, jsem přidala jedno "meme", které ale dokonale vyjadřuje můj pocit za období březen 202 a březen 2021. K tomu jsem nalepila samolepky "ugh. ugh.ugh.", která k tomu sedla naprosto dokonale! Stránku jsem doplnila o enamelky a další samolepky z kitu. Nakonec jsem na bílou čtvrtku jsem nakreslila rámeček a drobné tečky, srdíčka a hvězdičky.




Druhá stránka je kapsičková. Vyšla mi kapsa 2x malé kartičky a 1x velká kartička. Kit má tu výhodu, že v něm najdete i kartičky ... nevýhodou ovšem je, že jsou z druhé strany papírů ... a já se prám proč ?!🤷‍♀️ 😂 Vybrala jsem kartičky a papír jako podklad, nalepila fotky a nakonec jsem dozdobila chipboardem, samolepkami a enamelkama.





A tady se můžete podívat, jak obě stránky vznikly 👇

Těším se zase příště, ahoj!

Bára





Žádné komentáře:

Okomentovat