úterý 22. listopadu 2022

Den v muzeu

Hezké ráno,

dnes pro Vás mám zase dvě stránky -jednu velkou v nedělené kapse 12x12 a druhou také velkou, ale v dělené kapse typu A. Obě stránky jsou z naší nedávné návštěvy v Národním muzeu v Praze. 

Jako hlavní motiv jsem využila kolekci papírů od Pinfresh studio Happy heart, která obsahuje papíry s přírodními motivy, které se mi na stránky z muzea hodily.

Na titulní nápis v první kapse jsem využila krásnou puffy abecedu od American craft


Kartičky do kapes jsem se snažila sladit a šlo to i díky tomu, že v sadě Happy heart je každý papír dvakrát. Kromě Happy heart jsem využila i kartičky z velkého kitu Storytelling od Ali Edwards, ze kterého se mi hodily hlavně ty zelené :-)

Na další dozdobení jsem využila hlavně puffy ozdoby od American crafts a ze sady Life right now od Pinkfresh studio.



A zde už jsou obě stránky celé.

Děkuji za přečtení a brzy na shledanou.

Kája



Žádné komentáře:

Okomentovat