pondělí 31. října 2022

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2021 / Pár dní v červnu IV.

 Krásný posledí říjnový den! Lotka nedávno naskladnila velkou hromadu novinek a tak je jasné, že i já jsem nějaké (no skoro všechny, ehm) pořídila. 





Koupila jsem si všechny nové Pink Fresh kolekce ... PF mne totiž fakt hodně baví. První kolekcé od PF do které jsem "střihla" je ta tmavaá "klučičí" s názvem SIMPLY THE BEST. Obsahuje hodně frází i obrázku z každodenního života, ale najdou se tam i kousky pro výlety nebo dobrodruhy.






Kartičky do kapsových stránek jsem si udělala z velkých papírů, které jsem si nařezala narozměry 6x4 a 3x4 palce. Na kartičky jsem nalepila fotky, k nim vybrala papírové ozdoby, nalepila puffy ozdoby a doladila enamelkami. Celý postup, jak stránky vznikaly můžete vidět ve videu, ve kterém je celý postup vidět.







Tak zase páčko u dalšího příspěvku!
Bára


Žádné komentáře:

Okomentovat