středa 26. října 2022

Project Life Week 43/2020

Krásný podzimní prázdninový den Vám přeji! 

Dnes jsem si pro Vás připravila náš týden v roce 2020 s materiálem od Ali Edwards. Snažím se před koncem roku dohnat skluz z těch předchozích let a ne, že by se mi to dařilo, tak jak jsem si to naplánovala, ale snažím se. Musím tedy uznat, že velkou měrou k tomu přispívá AliE materiál. Jak jsem psala již dříve, v albu 2020 používám jen její materiál, tudíž se mi nestane, že bych se někde zasekla a třeba hodinu hledala, co by se mi k dané barevné paletě ještě hodilo za materiál 😃.


Fotky a kartičky jsem vložila do kapsy A a do kapsy J. Na titulní kartičku jsem natiskla jen datum. Titulní kartičku najdete v základním kitu od Ali. 


Stejně tak i tuto vzorovanou a journalingovou.


Skvělé na kartičkách je, že jsou z druhé strany bílé, dají se tak tedy použít i z reverzní strany tak, aniž by Vám to zasahovalo do barevné palety toho daného týdne. Já tuto reverzní stranu většinou využiji k podlepení malé fotografie. Kartička s textem je součástí cestovního kitu. Washi pásky nejsou od Ali, ale barevně se mi hodily do schématu, navíc jsem je měla vyndané na stole z předchozího tvoření s dětmi, tak jsem toho musela využít. Zajímavé vzory washi pásek najdete na Lotky e-shopu.

A teď když koukám na tuto fotku, tak vidím, že jsem napsala špatné datum 😔 o rok pozadu, ach jo! Nu což jdu to opravit, naštěstí lze label jen přelepit. Ale co jsem Vám vlastně touto fotkou chtěla říct? Že ke kitům skvěle barevně pasují i razítka a razítkovací barvy. A že se dají upotřebit i samolepící  abecedy, kde Vám chybí nějaké to písmenko a ze dvou V si rázem vykouzlíte chybějící N, či z T otočením a odstřižením získáte L. A barevně taky super, sice tuhle značku již na e-shopu nenajdete skladem, ale použít se dá tahle vychytávka i na ostatních dostupných fontech.

A to je pro dnešek vše, loučím se s Vámi, my jedeme sbírat podzimní dobrodružství a hlavně, fotky, ať ten konec skluzu je stále v nedohlednu.

Mějte se krásně!

J.






Žádné komentáře:

Okomentovat