pátek 19. května 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 18/2017

Další týden do mého Project Life alba 2017. Je to skvělý pocit! Tento rok mi zatím chybí jen jedinný. Vy, co vám chybí víc týdnů, nezoufejte. Já třeba nemám zpracovaných xy týdnů v albu roku 2016. Ono se to nějak dodělá :-)

Kolekce LIVE MORE od Pinkfresh Studio je opět na scéně. Říkáte si, že jste tuto kolekci už u mě viděli?...


... Ano, před čtrnácti dny. Ale líbí se mi tolik, že ji asi ještě párkrát uvidíte a teď to opět bude i s VIDEO TUTORIALEM :-)

Základem jsou opět dvě kapsy typu A (Becky Higgins) do kterých jsem vytiskla fotografie o velikosti 4x6 inch a 3x4 inch s bílým rámečkem. 



Titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem si vyřízla ze sady papírů 6x6 inch na kterou jsem pomocí sešívačky připevnila nápis "OUR LIFE", vytvořený z acetátové abecedy. Nakonec jsem nalepila označení týdne pomocí bronzové puffy abecedy.



Datum jsem tentokrát nenarazítkovala, ale použila jsem bronzové puffy abecedy, které jsem nalepila na kartičku o velikosti 3x4 inch vyříznutou opět ze sady papírů 6x6 inch


Na všechny fotografie o velikosti 4x6 inch jsem připevnila papírové výřezy a hvězdy z puffy abecedy


Stejně jako u kartičky s označením datumu jsem u této použila papír ze sady papírů 6x6 inch, nalepila nápis a hvězdu z bronzové puffy abecedy a dopnila text.




VIDEO



Přeji krásný víkend,

    Charlotta


2 komentáře:

  1. Ahoj Charlott, máš to moc pěkné! Ostatně jako vždy! Ten jeden chybějící týden ti upřímně závidím. Jsem zvědavá, kdy já se propracuji k tomuto stavu :) LIVE MORE kolekci jsem úplně přehlédla, asi, že není tak barevně výrazná, ale o to víc se mi tvé použití na stránkách líbí. Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jaajo :-) Ona ta LIVE MORE dokáže být i výraznější, to jen já to moc nemusím a tak se ji snažím vždy nějak "vysvětlit" :-)

      Vymazat