pondělí 29. května 2017

Project Life - 15. týden 2017 na mramoru a bylinková zahrádka v albu

Je tu opět pondělí a já mám pro vás další inspiraci, tentokrát našeho 15. týdne a nápad, jak si udělat v albu malou bylinkovou zahrádku, použití Minc a uchování vzpomínky na Velikonoce. 





Jako podkladový papír celého týdne jsem zvolila novinkový do Heidi Swapp z kolekce Magnolia Jane. Oslovil mě mramorový, i když by se mohlo zdát, že se k jarnímu týdnu zdá poněkud ponurý, oživila jsem ho pestrými výseky z této kolekce opět od Heidi Swapp. Kartičky jsou původně do diáře, ale já je velmi ráda používám i do PL. Mramorová šedá, pestrobarevné kartičky se zlatými akcenty ladí prostě dokonale a výsledek není vůbec smutný. 




I když mám doma Minc fólie už asi rok, teprve dnes jsem je pořádně využila a jsem nadšená. Nestříkala jsem ale médium, které je aktivní s fólii, rovnou na kartičku, ale nanášela jsem ho štětcem, nechala pořádně zaschnout, přiložila zlatou fólii (ano, nejdříve jsem chtěla obráceně, ale v poslední chvíli jsem si vzpomněla, že se musí přikládat lesklou stranou nahoru) a úžasná kartička je na světě. Na to jsem jen nalepila výše uvedenou kartičku z kolekce do diáře a hotovo. Jak snadné a originální kartička, kterou nikdo nemá (a to já ráda) je hotová.





Úvodní kartička je také velmi jednoduchá, opět mramorový papír z kolekce Magnolia Janerazítko s datumem, číslo týdne od Heidipuffy srdce a vystřižené květiny z diářové kolekce kartiček + nějaká zlatá washi páska.


Květinové výseky jsou nyní IN, tak ani já nebudu pozadu. Detaily dalších kartiček:












































































V tomto týdnu jsme se připravovali na Velikonoce a chtěla jsem schovat jeden obtisk na vajíčka (jsem zvědavá, jak se budou zdobit vejce třeba za 30 let, i když možná stejně, obtisky se drží už z mého mládí). Použila jsem tedy krásnou mini obálku od Heidi Swapp, nalepila ji na kapsy, dovnitř vložila obtisk a navrch nalepila puffy srdce.







































Bylinková zahrádka:
o tomto nápadu rozhodla opět jedna fotka, kde dcera stojí u truhlíku s bylinkami. Bylinky jsem nejdřív dala do knihy na usušení a vyrovnání, pak zalaminovala a našila na stuhu, která byla z druhé strany našitá na kartě. Protože při laminování zůstávají dost ostré rohy, používám kleště Crop-A-Dile Corner Chomper, které mají 2 velikosti zakulacení rohů. Při práci s laminovačkou jsou důležitým pomocníkem.






Celý týden je tedy tvořen jen z pár druhů materiálů - žádné přehánění (trochu nestíhám) z pár bigshotových výseků a malé bylinkové zahrádky, ale myslím, že se povedl. 

Přeji pěkné pondělí a těším se zase příště.




P. S. jsem velmi ráda, že se mi povedlo článek publikovat, protože v neděli nešel celý večer internet a pak nám ještě vypadl proud. A to nebydlíme nikde, kde dávají lišky dobrou noc :-) Ať žije doba na elektřinu....


Žádné komentáře:

Okomentovat