pondělí 15. května 2017

Project Life - 9. týden 2017 + "sukýnková" kapsa


Pro tento týden jsem zvolila svou velmi oblíbenou zlatou barvu. Jsme u devátého týdne roku 2017 a já ji použila (kromě úvodní strany roku) úplně poprvé, takže pro mě, jako "zlatoholika" dobrý výkon :-)

















Tento týden jsem měla jen pár fotek a k tomu dost tmavých, takže jsem jako podkladový papír zvolila světlý - bílý s jemnými proužky TADY  a k tomu jako doplňkovou barvu zlatou. Vyhrabala jsem všechny své zlaté zásoby (a že jich je) a vybírala. Nakonec jsem to nechtěla moc přehánět, takže zdobení je na mě trochu "chudé", ale zlatá tomu dodává ten správný "lesk".

Na tuto kartičku jsem přes šablonu a pastu udělala jemné čtverečky, na to kousek pozlacené látky a zlaté kolečko



Další kartička - opět jsem použila pozlacenou látku (na této stránce ji mám jako spojovací prvek) a přes to zlatou nálepku z Take Me Away.



Na úvodku - bílá čtvrtka, hvězdičky pastou přes šablonu (některé se trochu mázly, ale nevadí, alespoň je vidět, že je to ruční práce :-), číslo týdne 9 z této zlaté sady od Heidi Swapp, pod to pozlacená látka, vellum s datumem a zlatý nápis "hello". 



Tady jsem, krom výše uvedeného, použila navíc zlatou kartu, ze které jsem vystřihla jen nápis, a zlatý foťáček z této sady.



Na další kartu jsem nalepila nápisy z této sady, ustřihla jsem je na pravé straně do "vlaječky", na pravou stranu fotky vellum s textem a dozdobené hvězdami od Heidi Swapp.




Poslední kartičky:
Kartička vlevo je průhledná do předešlého týdne, na levé straně (úplně na kraji) je našitá pozlacená látka, která spojuje celý týden (je použita pod různé ozdoby, jak jsem již ukazovala). Stále jsem nevěděla, jak tento styl zdobení pojmenovat, až mi dcera při prohlížení alba řekla, ať jí ukážu tu sukýnkovou stránku. Takže od té doby je to sukýnková kapsa. Uvnitř kapsy jsou ve fólii zlaté hvězdy a na tom nápis FRESH. Vedle je u fotky navíc vlaječka od Heidi Swapp.


Přeji vám pěkné pondělí a těším se zase příště.



Žádné komentáře:

Okomentovat