středa 24. května 2017

Prudce aktuální PL týden se schovanou fotkou

Ono není vůbec na škodu hodit si v neděli odpočinkový den. Krom toho, že jsem spala až do oběda, jsem zvládla nalepit 8 týdnů. Jsem tedy - vyjma období od týdne č. 4 do č. 12 - neskutečně aktuální! Fotky si teď tisknu ve Fotolabu kousek od práce a s mojí hlavou děravou jsem tam byla 4 dny po sobě. Pracuje tam nově jeden švarný mládenec...


a samozřejmě jsem na něj pokaždé měla štěstí. Ještě párkrát tam na sebe takhle narazíme a bude si myslet, že tam chodím kvůli němu :D. 

Schéma dohánění mého skluzu je následující: 
  1. naládovat fotky do počítače (už mi ta bestie začala vyhrožovat tím, že se do ní za chvíli víc nevejde), 
  2. roztřídit je do složek podle týdnů, 
  3. smazat fotky z telefonu
  4. vybrat z jednotlivých týdnů ty, které budu chtít použít v albu
  5. nahrát vybrané fotky do telefonu
  6. upravit
  7. slepit 2 fotky 3x4 do jedné 6x4
  8. pokusit se vytisknou všechno, co chci
  9. doma fotky nastříhat
  10. zkusmo nastrkat do kapes
  11. zjistit, co všechno jsem zapomněla vytisknout
  12. psychicky se připravit na další návštěvu fotolabu (viz úvod)
  13. najít vhodné kartičky
  14. v rámci možností zkompletovat stránku
  15. doufat, že už se mi na druhý pokus povede vytisknout všechno
Body 8., 11., 12. a 15. se opakují pokaždé, když se vrátím domů s balíčkem fotek. (poznámka: po x měsících konečně pořídit barvy do tiskárny a fotopapír)

Kvůli jedné stránce shrnující týden s pořadovým číslem 20 (to je ten, co končil teď v neděli) jsem byla pro fotky dvakrát. 

A co z toho nakonec vylezlo? Vcelku milá stránka plná barev. Použila jsem tradičně kapsy typu A (s jinými to hold neumím) a veselé kartičky z Doodle core kitu. Na ten jsem sáhla vůbec poprvé od doby, co ho mám doma a vůbec nechápu, proč jsem ho tak dlouho odkládala stranou. Kartičky jsou krásné a lze s nimi vytvořit barevnou a zároveň "clean & simple" stránku.


Všimněte si, prosím, záložky v pravém horním rohu. Pokud se budete řídit instrukcemi, zjistíte, že jsem strašný antigurmán. Za celý týden mi žádné jídlo neudělalo větší radost, než tenhle do-ko-na-lý smažák. 





Schováváte si také některé fotky tak, aby na první pohled nebyly vidět? :D

S láskou, 
Kačka



2 komentáře: