středa 3. května 2017

Project Life album 2016 - první stránka v říjnu



Konečně se mi povedla udělat úvodní stránka pro říjen. Vybrala jsem si pro ni černobílé fotografie a od toho se odvíjel další vzhled stránky. Nyní vám ukáži, jak to vlastně dopadlo.













Fotky nejsou barevné ze dvou důvodů. Prvním je špatné světlo a druhým barevná podložka na hraní a barevné kostky. Je to zvláštní, že nejprve jsem se všech barev zbavila a potom je tam dodala pomocí papírů a abecedy od Amy Tangerine.




Stříhala jsem do papírů z kolekce Oh Happy Life. Už při lepení jsem věděla, že chci použít transparentní abecedu Yes Please. Je úžasně barevná a celkem velká, pro tuto stránku ideální. Vypadá, jako bych ji narazítkovala a to se mi moc líbí. Úvodní kartičku jsem ještě ozdobila barevnými enamelkami Mix No. 1. Jsou jako ostatní písmenka - velké a barevné.



Na druhé kartičce jsem chtěla narušit bílé pozadí a k tomu mi posloužila čtverečkovaná (kostičkovaná) kartička od Becky Higgins. Navíc jsem potom nemusela gumovat linky.




Jeden opakující se prvek mi na této stránce vyrazil dech. Je to zvláštní použití této fráze, ale jakmile rozbalíte balení těchto srdíček a dotknete se jich, hned mi porozumíte. Stále uvažuji, zda je z kartiček neodlepit a nenalepit je přímo na kapsy. Jenže nechci, aby se mi poničily, tak je tam asi nechám a občas si třeba vytáhnu celou kartičku. Srdíčka Go Now Go Puffy určitě doporučuji (ale nejraději bych si je možná nechala všechny jen pro sebe).




Sada papírů Oh Happy Life obsahuje i několik listů plných bordurek. Na posledních kartičkách jsem je použila a nalepila na horní okraje. I když jedna je z proužkovaného papíru, který jsem už celý spotřebovala. Jelikož je na obouch kartičkách hlavním motivem lego, nalepila jsem nápis doprostřed. Krásně obě kartičky propojí a rozdělí text.

Tak tady je ještě jednou má barevná nebarevná stránka. Snad vám v poslední době nějaký materiál udělal takovou radost, jako mně puffy srdíčka. 




Pokud něco budete chtít a není to zrovna skladem napište Lotce na Scrapylife (pokud to půjde, tak to určitě sežene :) ).

Mějte se krásně

Ajka


8 komentářů:

  1. Krása Ajko a jak píšeš, ty srdíčka jsou na dotek hmmmmm :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, jak vždy vytvoříš jednotlivé kartičky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jani :). Mně se líbí ty tvoje :). Jednou mi snad ukážeš i album ;).

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji, Baru :). Je úžasné, jak se k sobě hodí abeceda s papíry, i když to není stejná kolekce :).

      Vymazat
  4. Tak a teď si ty srdíčka potřebuju nutně ošahat :D
    Máš to krásný jako vždy, Ajko.
    Ž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Žanet :). Jen s radostí do toho ;). Mně se vždy moc líbí, jak dokážeš nakombinovat kartičky.

      Vymazat