pátek 1. července 2016

Project Life - week 18

Je tu poslední pátek před prázdninami a s ním i můj pravidelný páteční příspěvek. Dnes to bude týden osmnáct.


















Pro tento týden jsem si zvolila kartičky z kolekce Midnight od Becky Higgins a plastovou kapsu designu A.

Na úvodní kartičku s označením týdne jsem použila pěnovou abecedu. Až po vložení jsem zjistila, že tam nemám datumy...musím dodělat :-)


Vy můžete použít například tuto.


Dál jsem použila razítkovací abecedu Clark´s ABC od Lawn Fawn, kterou jsem kartičky heslovitě označila. Příklad:


Na jedné kartičce 3x4 inch jsem  použila frázovou samolepku Give Thanks Cardstock Stickers s nápisem this moment.


Poslední dvě fotky na kartičkách 6x4 inch jsem doplnila také samolepkovými frázemi, ale tentokrát z kolekce Felicity. Konkrétně pak Felicity Word Stickers.



Tímto se s vámi dnes loučím a přeji vám všem krásné prázdniny, hodně sluníčka a spoustu zážitků. A v pátek opět zde!

Petra


2 komentáře: