pondělí 18. července 2016

Diář Scrapylife

Už dávno jsem slibovala nahlédnutí do mého puntíkatéhodiáře (Memory Planner Gold Foil Dots – Large od Heidi Swapp) a tak vám dnes něco málo představím. 

Oproti mnohým z těch co znám, ho využívám jako plánovací diář a ne jako deník. I proto tam mám mnohem méně fotografií a zdobení. Na místo toho používám poměrně dost diářových razítek  :-)





Mimo každodenního používání, zapisování a plánování se snažím, si jednou týdně na chvilku sednout a tak trochu si svůj diář dozdobit pomocí úžasných doplňků, které se v Memory  Planner Heidi Swapp kolekci vyskytují. 

K tomu všemu si uvařím mé oblíbené kafe a  jdu na to...

      


Každý měsíc v diáři začíná titulní stránkou, která má po straně rozřaďovač s označením měsíce. Každá je jinak potištěná, tato dubnová má potisk velké květiny a text „Make today great“.


Já jsem jen přidala čtvercovou kartičku (Memory PlannerPocket Cards) na kterou jsem nalepila samolepky šipek (Memory Planner PuffyStickers ) a přichytila sponku na papír ve tvaru kola (Rise & Shine PaperClips od Amy Tan).

Na rozmazané stránce vlevo je vždy místo pro text. Já tam píšu shrnutí měsíce. Zamyšlení co a jak se povedlo, událo, co nás čeká příští měsíc atd. Stránku vždy doplním samolepkami (Memory Planner Word JumbleStickers).

 

Potom následuje měsíční kalendářní přehled. Nalepené datumy, jména a narozeniny pomocí razítek Planner Clear Stamps od Kelly Purkey(Hero Arts) jsem si nadepsala už v lednu. Nové akce a zdobení dodělávám během roku, tak jak jde čas.

Zde jsem použila:
Memory Planner Clear Day Stickers – čísla u jednotlivých dnů
Memory Planner Puffy Stickers – černé samolepky „XOXO“
Memory Planner Word Jumble Stickers – malá černá samolepka „REMEMBER THIS“
Memory Planner Washi – „the time is now“
Dye inks od Kelly Purkey (Hero Arts) – razítkovací barvy



Po každém měsíčním přehledu následuje jeden kus plastových kapsiček na čtvercové kartičky (Memory Planner Pocket Cards), já je kombinuji s fotkami svých blízkých.

Za list plastových kapes vkládám seznamy. Mám ráda jakékoliv seznamy. V této kolekci je hned několik druhů. Já používám MemoryPlanner Floral List Pad a Memory Planner Journaling Pad – Personal a opět je kombinuji s razítky Planner Clear Stamps od Kelly Purkey (Hero Arts).

 

A teď už se konečně dostáváme k samotným plánovacím stránkám. Ano, nejsou moc zdobené, ale na všechny pracovní či soukromé aktivity potřebuji hodně místa.

Na psaní používám Copic černý Multiliner 0,1 (původně 0,2), který je hezky jemný a nepropisuje se skrz.


Zdobení zastupují hlavně razítka Planner Clear Stamps odKelly Purkey (Hero Arts)

Používám čtyři barvy inkoustů – SCRAPYLIFE záležitosti, AKCE mého SYNa (škola, kroužky, atd.), OSTATNÍ a SVÁTKY.


Krásné letní dny,


Charlotta


2 komentáře:

  1. Ahoj Charlotto, vedete to moc hezky a vkusně, koukala jsem, že máte opět skladem Memory Planner od Heidi Swapp, hodně o něm přemýšlím, jen jsem zvědavá na novou kolekci, abych pak nelitovala. Nevíte, kdy bude a jestli nebudou k mání jen náplně? Děkuji a přeji pohodové léto a hodně času ma tvoření, Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Markéto, také se už těším na to, až Heidi vyjede s novou kolekcí. Bohužel nevím kdy to bude, ale píše, že už brzy :-)

      Vymazat