středa 27. července 2016

PL- květnová oslava

Když se chystám kompletovat stránky do alba, nachystám si vždy ke stolu materiál, který bych mohla potřebovat. To mi většinou zabere asi třikrát více času než stránka samotná. A víte co? Čím více těch krásných kartiček, ozdob a pomůcek máte, tím větší peklo to je. Ale kdo by odolal, že? Mám tolik věcí, které jsem prostě nutně musela mít a pak je mi líto je použít...















Nachystala jsem si teda tuhle hromadu a pak stejně chtěla použít jen bílou čtvrtku. :) Naštěstí mi do ruky padla kolekce Currently, která má kromě spousty krásných motivů v jemných pastelových tónech i celkem dost kartiček v neutrální bílé a šedé. Úplně jsem zapomněla, že je to takový poklad. Pak už stačilo jen lepidlo, fixy, dortová krajka a pár odstřïžků bílého a transparentního papíru a sešívačka. Zdobení je tentokrát minimální- pár enamelek, sponka ve tvaru hvězdy a látkové srdíčko. 

Téměř celá stránka je z narozeninové oslavy, jen spodní pruh je z následujícího víkendu. Vždycky po oslavě totiž zjistím, že jsem vlastně ani moc fotek udělat nestihla, ale jako dokumentace to stačí. Do středního pruhu jsem, kromě oslavenkyně a nejmladšího hosta, zakomponovala i fotku s občerstvením a s dortíkem. Vše je v univerzální kapse designu A.


Jak už jsem předeslala, zdobení je tentokrát minimální. Zde jsem k fotce Elly s balonky přidala jen látkové srdíčko, které je v mých zásobách už hodně dlouho.


Fotku malého Jonáška jsem přichytila hvězdičkovou sponkou. Balonky měly velký úspěch u všech dětí a každý účastník si pak jeden domů i odnesl. :)


Tuto kartičku jsem oživila několika enamelkami, ale klidně by se obešla i bez nich. 


Fotku dortíku jsem podložila papírovou krajkou a vše secvakla sešívačkou.


Po dokončení stránky jsem si uvědomila, že na ní mám zase srdíčko. Mám ho skoro na každé stránce. Máte taky nějaký motiv, který se ve vašich albech často opakuje?

Mějte se pěkně.
 


Adéla


Žádné komentáře:

Okomentovat