středa 20. července 2016

PL - první květnový týden

Dnes bych Vás chtěla pozvat k nahlédnutí do našeho prvního květnového týdne. Sáhla jsem po univerzální kapse v designu A a kolekci kartiček September skies od Becky Higgins. Dál už mi stačila jen černá fixa, kousek průsvitného papíru, sešívačka, puntíkatá páska, pár puffy samolepek a datumové razítko.
















Celá stránka je laděná do světlelososové a z velké části zdobená puntíky.


Protože dělám album tak, že vždy píšu jen název měsíce a pak jedu víceméně po týdnech, ale už nepíšu číslo každého týdne, většinou mi zůstane jedna z kartiček volná. Tuto jsem se rozhodla ozdobit srdíčky z pauzáku, které jsou jen přicvaknuté sešívačkou.


Další velkou kartičku jsem zlehka nařízla kolem nápisu a vložila fotku. všechny texty byly tentokrát psané jen ručně a data natisknutá.


Fotku z nákupů jsem doplnila puffy samolepkami, které jsou pro diáře, ale hodí se mi i do PL.


V tomto týdnu Ellče po celém těle vyskákala nějaká vyrážka a na kožním jsme dostali speciální mastičku, která vypadala jako bahno. Každý den jsme tedy mazali celé tělíčko a ne všechny fotky byly vhodné k tomu, aby byly hned v první linii. :) Nicméně jsou pro nás krásné, tak jsem se schovala tak, že jsou přeložené a zastrčené v kapse.


Užívejte si prázdniny.
 
Adéla



1 komentář:

  1. Krásné. Boží kartička se srdcem a pak ta se zasunutím fotky pod rozstřižení nápisu u kartičky (budu muset okopírovat, protože se mi to moc líbí) Verča S.

    OdpovědětVymazat