pátek 29. července 2016

Můj puntíkatý diář & červen

Konec července klepe na dveře a já vám ještě ani neukázala diář (Memory Planner Gold Foil Dots od Heidi Swapp) za měsíc červen. Tak tady je.















Skoro celý červen jsme byli pryč. Na měsíčním přehledu je tedy téměř všude nápis dovolená. Ať už u nás v Česku nebo u moře.


V mém posledním diářovém příspěvku (k nahlednutí zde) jsem psala, že se mi černobílá kombinace líbí nejvíc a tento měsíc jsem se tím docela držela.




Tuto dvojstranu jsem oživila pouze jednou washi páskou z kolekce Felicity od Pinkfresh Studia a zlatým smajlíkem z doplňků přímo k tomuto diáři.


Další stránka je ve stejném duchu. Zde jsem použila pouze dvě puffy samolepky z kolekce Atlas od Pink Paislee.


Ani tento měsíc nechyběla má oblíbená razítka. Některé texty jsou natištěné pomocí Clark´s abecedy od Lawn Fawn. Je zde i hvězdička, která je jako ozdoba dělaná přímo k již zmíněnému diáři.


A v neposlední řadě nemohly chybět ani diářové razítka. Použila jsem tato od Lawn Fawn.


Doufám, že ani přes prázdniny vaše diáře nezanedbáváte :-)

Mějte se krásně a v pátek opět zde.
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat