středa 28. června 2023

Project Life Week 25/2020

 

Ahoj všem,

tak jsme se dočkali! Od konce školního roku nás doslova dělí hodiny a minuty. 

S papírovými nápady, jak poděkovat paní učitelce se ve virtuálním světě doslova roztrhl pytel. Rozhodla jsem se proto o úplně jiný předmět článku, než asi očekáváte.

Po pár týdnech lepení s novinkovými kolekcemi The Simple Life a Spring Vibes jsem si vzala k ruce materiál od Ali Edwards. Pár různých kolekcí jsem si již nasyslila a uchovávám je společně v jedné krabici. Je pak pro mne jednoduché tvořit, když nemám tolik času na lepení, či když víkendy trávíme na chalupě. Mám tak rychle sbaleno na scrapbooking a nic mi nechybí. Podobnou krabici mám i s materiálem od PinkFresh. Prostě vezmu a jdu, teda spíš jedu. 😊

Titulní kartičku týdne jsem chtěla trochu inovovat. A to číslicovým razítkem, což se dle mého ve výsledku neukázalo tak pěkné, jak jsem si představovala. Možná jsme měla zvolit jinou razítkovací barvu polštářku. Takhle mi ta 25 trochu připomíná spíš 5 ve škole 🙈. Razítko na datum je jedinné, co není od Ali E. Já jsem použila to od Heidi Swapp.


Ali Edwards má ve svém portfoliu i lepicí abecedu s moc pěkným fontem. Navíc na jednom aršíku najdete jak malá, tak i velká tiskací písmena. 

A propó jak se vaše děti oblékají na kolo? U nás už naštěstí nejede model vesničan, ale divokost je stále na seznamu.


Součástí kolekcí od Aliny je vždy minimálně jeden aršík frázových samolepek, které mají krátká úderná hesla, ale dají se z ních postavit i celé věty.


A samolepky tvarů šipek či srdíček jsou také k nezaplacení. Kartička s textem je z kolekce Day In The Life 2022 a dešťové kapky najdete v kitu Storytelling Basic Stories by the Year.

To je pro dnešek vše, já si jdu ještě pobalit pár maličkostí k Traveller Noteboku na cesty, a za měsíc napočtenou i s inspirací tvoření na cestách.

Krásné prázdniny!

J.



Žádné komentáře:

Okomentovat