pondělí 7. srpna 2023

Traveler´s Notebook - Polsko 2023

 Ahoj všem,

předem se omlouvám za zpoždění vydání nového článku způsobeného zdravotními obtížemi. Ale teď už je vše v pořádku, tak můžeme začít.

Jak jsem předesílala minule, hned první prázdninový den jsme se s rodinou vydali do polských Krkonoš. S sebou jsem měla cestovní deníček přesněji řečeno Traveler´s notebook. Je to můj oblíbený formát a vlastně jedinný, který tvořím opakovaně z obdobných cest. Dále jsem měla s sebou černý fix na journaling, obyčejnou tužku a kartičky o velikosti fotografií 6x4 či 3x4 palce. Samozřejmě jsem si přibalila i pár washi pásek, datumové razítko a pár papírů i ozdob. Nakonec jsem je ale ani nevyndala, protože v ubytování bylo velmi málo místa. Vystačila jsem si tak jen s deníčkem a journalingovým fixem.

Večer jsem si vždy napsala journaling a probrala fotografie z telefonu či fotoaparátu, které jsem chtěla v deníčku použít. Jejich velikost i umístění jsem si načtrtla obyčejnou tužkou. K tomu mi skvěle posloužily výše zmíněné kartičky o velikosti fotografií, což mi velmi pomohlo k rychlejšímu zpracování cestovního deníku.


 Na titulní stránku jsem si vytiskla mapku místa, kde jsme byli ubytovaní. Fotografii jsem doplnila cestovní washi páskou. Nápis Polsko jsem natiskla silikonovou abecedou od Ali E a modrou razítkovací barvou. Následovalo pár stran z cesty, ale tím vás nebudu zatěžovat.

Druhý den jsem zaznamenala obdobně. První stranu jsem obohatila fotografií mapy trasy, časem, kilometry z Garmin aplikace. Podlepila jsem ji labelovým papírem z kolekce Joyful Day od PinkFresh Studio.







Některé stránky jsem zpracovala velmi jednoduše, tak aby mi deníček moc nenakynul. Přidala jsem tak na fotografie třeba jen samolepku. Tady jsem použila jednu z kolekce Super Cool.











Občas jsem si pomohla i pastelkami, jako na této stránce, kde jsem si nakreslila vrstevnice a posléze je vybarvila. Doplnila jsem ji pak růžovou samolepkovou abecedou.
Zelený šipkový papír je os PinkFresh Studia z kolekce Life Right Now










Jindy jsem si vytvořila odklápěcí místo, aby se mi na tránku vešlo fotek více. Papíry jsou opět z kolekce Life Righ Now. Razítka od Ali Edwards a samolepkový label Super Cool.











Dokonce došlo i na stařičkou wellum abecedu s názvem Mix 1 od PinkFresh Studia. A výsekové kytičky z My favourite story.











Vytvořila jsem si i pár stránek jen s fotografiemi míst, která se nám opravdu líbila. 
Na Pinterestu mám nástěnku se skicami stránek TN, a když mi dojdou nápady či si nejsem jistá s nějakou kompozicí, podívám se tam pro inspiraci, aby se mi neopakovalo stále dokola pár rozložení stránek.
 
To je pro dnešní den i článek vše. Děkuji za pozornost a přeji vám krásnou druhou polovinu prázdnin, plnou zážitků, ať je co scrapovat.

J.




Žádné komentáře:

Okomentovat