středa 30. srpna 2023

Layout My New Bike - PinkFresh Studio

 

Krásný den Vám přeji,

do začátku nového školního roku zbývá už jen pár dní. Zase ty prázdniny utekly jako voda. Dokonce mám pocit, že čím jsem starší, plynou snad dvakrát rychleji, než když jsem ještě chodila do školy.

Dnes mám pro vás jednu rychlou stránku do alba, abychom si ještě všichni stihli vychutnat posledních pár hodin volna.

K ruce jsem si tentokrát vzala krabici s materiálem od PinkFresh Studia.


 Jako podklad jsem si vzala k ruce bílou strukturovanou čtvrtku. Pozn. pro mne: jestli nechceš mít další stránku v albu s ohnutým rohem, vlož ji hned do alba a nenechávej ji položenou na stole, zvlášť na tom, kde děti hrají na počítači :(

Nejprve jsem ji pocákala v levé části trochou černé tuše a zlatým sprejem od Heidi Swap. Tuš se trochu rozpíjí, ale to v tomhle případě nevadí.


 Místy jsem cákance doplnila puffy srdíčky.

 

K fotografii nového kola se tématicky hodil papír z kolekce The Best Day, spodní část jsem nechala rovnou a přelepila ji washi páskou, tu horní jsem otrhala. Fotku jsem pak vypodložila různými čtvrtkami od PinkFresh studia a wellum, jež mi barevně ladili k podkladu. Na nápis jsem použila puffy modrou abecedu z kolekce Super Cool. Z kartičkového papíru kolekce The Best Day jsem vystřihla jízdní kolo a to jsem podlepila 3D samolepícími čtverečky, pro prostorový efekt. 


Pro dokončení tak už stačilo jen nalepit štítek, natisknout na něj datum novým razítkem od Paige Taylor Evans a tradá se stránkou do alba.

Tímto se s vámi pro dnešek loučím a my vyjíždíme na kolo. Přidáte se?

J.

 



Žádné komentáře:

Okomentovat