středa 27. září 2023

Project Life Week 40/2021

 

Krásný podzimní den všem!

Nevím, jak vy, ale já si letošní září užila dosytosti. Krásné počasí a příjemné teploty, dny jsme tak radši trávili někde venku v přírodě či se sportem. Ale už se těším, až se trochu ochladí, sluníčko zapadne brzy a já se ponořím trochu více do tvoření stránek do alb.

Snad se mi tento podzim podaří dotáhnout většinu restů v albech.

 

 

 

Dnešní příspěvek je z alba roku 2021, kde mi chybí pár týdnů dolepit. A většina je to tedy těch podzimních. Většinou se snažím, aby byl příspěvek i trochu cestovatelský a ukázat vám tak nějaký zajímavý cíl výletu či dovolené. Dnes tomu tak není, ne tedy, že by zajímavé destinace došly, ale abych vás přesvědčila, že i relativně nezajímavý týden stojí za to mít nalepený v albu.


 Levou kapsu jsem zvolila v klasickém formátu designu A, pravou pak v neobvyklém designu Q. K ruce jsem si vzala kolekci od Jen Hadfield - Peaceful heart, minulý týden jsem z ní totiž tvořila přání a zůstala mi na stole. Na stránky jsem použila jak papíry 4x8 palců, tak i samolepky a výřezy.


 A protože k této kolekci nemám samolepící abecedu, použila jsem starší puffy písmenka Good Vibes od Dear Lizzy. Jen ještě zvažuji, kam nalepit vytištěný text o parlamentních volbách v roce 2021 a následné nemocniční hospitalizaci tehdejšího prezidenta republiky. Chtěla bych mít tuto událost zaznamenanou v albu, ale nejsem si už jistá tím, že chci, aby byla vidět na první dobrou.


Co jsem ale chtěla, aby bylo vidět, tak první školní výkres mého syna. Vystřihla jsem tak fotografii přesně podél obrysu a fixou domalovala pomyslný provázek, na kterém výkres ve škole visel.

To je pro dnešek vše! Mějte krásný říjen a nezapomeňte, že poslední středa v měsíci patří novému příspěvku.

J.
 



Žádné komentáře:

Okomentovat