středa 31. května 2023

Project Life Week 23/2022 - Spring Vibes

Krásný den všem!

Koncem dubna naskladnila Lotka na e-shop spoustu krásných novinek. A já si pro tento článek vybrala kolekci od PinkFresh Studia s názvem Spring Vibes.
 

Pojďte se tedy podívat, co jsem si z této kolekce pořídila a jak jsem to zpracovala do alba. 



Poslední dobou se mi daří náš týden scuknout na jednu stranu a albu. Tím, jak chodí děti do školy a sportovní tréninky a my do práce, se ten týden smrskl do pár hodin zážitků. Většinou tedy volím klasickou kapsu typu A.

Na titulní kartičku týdne jsem použila 6x6 papíry z novinkové kolekce Spring Vibes od PinkFresh Studia. Dozdobila jsem ji papírovými výseky a enamelkami z téže kolekce. Číslo týdne jsem si tentokrát natiskla černou barvou od Archivalu. Razítka jsem použila od Ali Edwards a to nápis week a číslicové. Nemohla jsem toto nedoplnit labelem od Kely Purkey a datumovku jsem použila také novinkovou od Paige Evans.


Pak už stačilo kartičky z kolekce Spring Vibes doplnit o detaily. Na fotografii výše je vidět enamelka, frázový papírový výsek a razítko details.

Na fotografii níže je detail frázového papírového výseku, který zde ukončuje odklápěcí kartičku. Tentokrát jsem udělala výklop jen na polovinu 6x4 políčka.



Ještě bych úplně zapomněla na puffy samolepky ke kolekci.

A protože jsem chtěla nápis vlastní a né natištěný, zalovila jsem ve svých pokladech a našla tuhle super puffy abecedu Whimsical. Krásně se barevně hodí ke kolekci Spring Vibes. Já už si s touto kolekcí střihla stránek do alba víc a tak se mi blok s papíry tenčí, ale nastěstí PinkFresh kolekce jsou krásně kombinovatelné, takže už jsem některé stránky doplnila předcházajícími kolekcemi.

Scrapu zdar a přiští měsíc se opět těším!

J.





Žádné komentáře:

Okomentovat