středa 26. dubna 2023

Project Life Week 17/2022 - The simple Life

 

Krásný den všem!

Určitě jste již zaregistrovali, že na e-shop přibylo spousta novinek! Já jsem si pro dnešní příspěvek vybrala kolekci The Simple Life od Simple Stories.

A smázla si tím tak jeden loňský týden, tak se pojďte podívat, co jsem vytvořila.

 

 

Kapsu jsem zvolila v klasickém designu A, kdy zpravidla jednu kapsu věnuji úvodní kartičce týdne. Na tu jsem použila papír, samolepky z bločku a papírové výseky z kolekce The Simple Life. Kolekce je barevně umírněná v zeleno-béžovo-šedé. Ideální barevná paleta pro milovníky minimalismu. Ale už ne pro kombinaci s velmi barevnými jarními fotkami.




Popasovala jsem se s tím však trojicí vyklápěcích kapes, což mi umožnilo vložit na stránku spoustu rozmanitých fotografií, ale pořád si zachovat určitou její jednoduchost na první pohled. A pak také spoustu místa na journaling.


Část papírových výseků jsem podlepila 3D samolepícími čtverečky, které najdete v e-shopu sekci Doplněno.


Některé výseky v balení jsou ve vícero velikostech. Ideální k výrobě jak stránek do alba, tak i přání. Těším se, až si zkusím některé z nich vybarvit pastelkami a použít třeba právě na gratulaci.


 

V samolepícím bločku najdete, jak abecedu, různé nápisy a frázové samolepky, rozmanité samolepky květin, motýlů, koleček, labelů, tak i proužků - podobné washi pásce. Za mne ideální kup, se kterým rozzáříte každou stránku a vystačíte si se základem v podobě bílé čtvrtky.

Doufám, že jsem vás tímto článkem navnadila na tvoření nejen s novinkovou kolekcí.

Tak zase za měsíc!

J.


 



Žádné komentáře:

Okomentovat