pátek 24. března 2023

Project Life Week 8/2022

 

Hezký den všem!

Než mi na stůl dojdou novinky z e-shopu, mám tu pro vás ještě jeden příspěvek ze starého materiálu. Jedná se o primárně vánoční kolekci Oh Joy od PinkFresh Studio. Jak je ale vidět na dalších fotografiích, lze ji použít i k zasněženým stránkám v únoru :).

V albu už jsem "skoro" aktuální, mám skluz jen jeden rok. I letos jsme trávili jarní prázdniny na Stubaiském ledovci a tak bylo fajn si ten loňský týden připomenout.

 

 

Všechny kartičky, které jsou v kapse A, jsem si nařezala z dvanáctkových papírů kolekce Oh Joy. Na titulní kartičku jsem pak jen nalepila kartonovou číslici z abecedy, Oh Joy washi pásku a můj oblíbený narazítkovaný label od Kelly Purkey.


Fotky si kolážuji v programu PicMonkey, ten mi vyhovuje nejvíce. Je sice už teď placený, ale pracuje se mi s ním nejlépe. Zkoušela jsem i jiné, ale tento je fajn a můžete si ho stáhnout i do telefonu a upravovat přímo fotky v něm. Pokud máte doma tiskárnu na foto, je pak jednoduché a hlavně rychlé poslat požadovanou koláž přes wifi a rovnou si ji tak vytisknout, aniž by člověk musel zapínat počítač.


 

Na journaling jsem si nechala dost místa v odklápěcí kartičce, kam jsem umístila i dvě fotky, které se mi nehodily na stránku, ale věděla jsem, že je v albu chci mít. Mám tak dostatek prostoru na popsání celého týdne stráveného na lyžích.

A tímto se s vámi pro dnešek loučím a jdu netrpělivě vyhlížet balíček s novinkami.

Mějte se krásně!

J.




Žádné komentáře:

Okomentovat