středa 7. listopadu 2018

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 46/2017

Další týden v mém albu z roku 2017, tentokrát týden s číslem 46.









Ach ano, správě jste poznaly, že skluz v mém albu právě dosáhl svého maxima - přesně rok.

Skluz mi už tedy vrásky na čele nedělá, tak nějak jsem si už na něj zvykla. Někdy je to i docela výhoda, ale opravdu jen někdy :D

Co mi ale začíná vadit, jsou zase ty krátké dny :( Takže video je tmavé a fotky stojí na prd ...


V posledních novinkách ulovila kousky z kolekce Shine On od skvělé Amy Tangerine. Dlouho jsem v ruce její věci neměla, je na mne nějak moc barevná, ale tyhle barvy, to je moje. V třech minulých novinkách jsem stihla ulovit akorát abecedu z kolekce Ingiho Hills 2 a jaké bylo překvapení, když jsem zjistila, že se barvami hodí k "Amyně"? :)


Ty ňunu nafouklá srdíčka jsem prostě musela mít. Mám moc ráda nepravidelná srdíčka.


Taky jsem na stránce zkusila Lotky techniku, abych stránku sjednotila. Na kartičky jsem si napsala proužky stejného papíru, pak nápis, nalepila jsem i malý štítek pro text (ano ano, opravdu mi tak malé místo stačí, po roce prostě víc nepamatuji) a nezapomněla jsem ani na puffy srdíčka! Na fotky jsem si pak z malých ozdob, které jsou v sadě papírů (já si je předem nastříhala) jsem si vyrazila kolečka a sešívačkou přicvakla na fotku. Titulní kartička je opět ta s číslem ze sady Project 52 Fresh a na ni jsem nalepila dvě papírové kytky.

Musím říct, že mne tohle dost baví :)





Taky tedy musím uznat, že příval nových scrap věciček ve mne alespoň trochu zase probudil chuť něco lepit ... i když bych tedy nejradši lepila už rok 2018 ...



Tak zase za měsíc ahoj! :)

1 komentář:

  1. Krásná stránka a ty kartičky vypadají parádně ❤️. Zrovna ta srdíčka mě nechávají úplně chladnou, ale zase jsem neodolala jiným skvostům 😊.

    OdpovědětVymazat