pátek 9. listopadu 2018

Project Life Week 38/2018


Další expres rychlé zpracování Project life týdne 2018! Když se nad tím tak zamyslím, tak nejpomalejší byla tiskárna, co mi tiskla fotky. Přiznávám, že jsem tento týden zpracovávala včer, abych vám ho dnes mohla přidat na Scrapylife blog.
Už jsem se vám o své domácí tiskárně zmiňovala. Je to úúúúžasná inkoustová (nalévací cartridge) Epson L850. Doporučila mi ji Barča Hlaváčová a já v žádném případě neudělala chybu. Mám ji od začátku dubna tohoto roku a tisknu na ni jak zběsilá - fotky (dodnes minimálně 400 kusů 10x15), nespočet klasického tisku na A4 (faktury, kopírování atd.). Ale hlavně proč to píšu, v cartridgích (je jich 6 kusů barev) mám ještě víc jak polovinu náplní. Výrobce tedy slibuje 1800 kusů foto 10x15, byla jsem ze začátku skeptická, ale asi.... Prostě bomba! 

Tak to bylo takové malé zastavení a třeba návrh pro Ježíška, ale teď už k samotému zpracování :-)

Fotky a PL kartičky Project 52 Fresh Core Kit (bílá titulní kartička), Everyday paper pad 6x6 a fotofiltry jsem vložila do kapes typu A (Becky Higgins).

Na titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem natiskla datum a překryla fotofiltrem.



Čas od času si do svého Project Life alba vyfotím domácí dekoraci. Nejen, že ji mám jako inspiraci do příštích let (ano někdy se zpětně podívám co jsem měla), ale hlavně proto, že to není pořád jen o nás lidech a mazlíčcích, ale i o prostoru a věcech, které nás obklopují.  Fotku jsem nechtěla moc přeplácat a tak jsem použila jen nápis pomocí samolepící ABC a  Word Phrase (slova) samolepku.


Všechny kartičky jsou vlastně papíry ze starší sady Everyday paper pad 6x6, které jsem nařezala dle potřeby na velikost 3x4 inch a 4x6 inch. Na některé jsem fixem udělala černý rámeček, nalepila nápisy pomocí samolepící ABC a přidala Word Phrase (slova) samolepky.


Barevnost, kterou jsem tentokrát vybrala není přesně to co většnou preferuji, ale měla jsem chuť udělat i něco jiného než bílý podklad s něčím. 

U jedné z kartiček nebyla možnost napsat na ni text a tak jsem se rozhodla, že z odřezků si vytvořím potřebný prostor. Na řezačce jsem si nařezala proužky, neumím totiž stříhat rovně a pak je nalepila pomocí oboustranné lepící pásky na své místo. 

Kartička "STORY" je jen opakováním menší s nadpisem "ŠKOLA". 

U popisu titulní kartičky jsem se zmínila o fotofiltrech, už jsem je dlouho nepoužívala a asi i podvědomě jsem potřebovala tu, na mě barevnou divočinu, trochu stáhnout. Pod fotofiltrem je potom ještě napsaný text. Nahoru jsem nalepila nápis pomocí samolepící ABC a přidala Word Phrase (slova) samolepku.


Přeji krásný víkend a pokud možno i trochu tvořivý, nebojte je to fakt rychlovka.

Charlotta




1 komentář:

  1. Krásná stránka a fotka podzimní dekorace je dokonalá ❤️. I když dělám stránku s pár kartičkami, tak moc rychlá nejsem 🙁. Papíry Everyday jsou skvělé 😊.

    OdpovědětVymazat