pátek 2. listopadu 2018

Project Life December Daily® 2018 - přípravy

Přijde mi, že tento rok je tu vánoční nával tak nějak hodně brzy. U mě přišel s naskladňováním vánočních kolekcí na www.scrapylife.cz. A klidně to u mě mohlo být již dřív, objednávala jsem je už v srpnu. To mi, ale přijde fakt šílenost. :-D

Abych to zkrátila... Vybrala jsem si kolekci Merry Days a rozhodla se, že tento rok budu opět vytvářet samostatné December Daily® album. 

Pro ty co nevědí co December Daily® je, tak jsem již v roce 2013 připravila článek Co je December Daily® (DD) a každoročně přidávám své náměty jak si daný rok budu DD® zpracovávat. V archivu můžete najít mé přípravy z let 20132014, 20152016, 2017 a 2017 VIDEO

Minulý rok jsem vytvořila samostatné December Daily® album o velikosti 6x8 inch. Tento rok to opět trochu změním a použiju vánoční Traveler's Notebook - TN (Echo Park). V galanterii (OC Palladium) jsem si koupila gumu, kterou budu TN zavírat.

Pro ty co hledají inspiraci jak zpracovat vánoční svátky do klasického 12x12 inch Project Life alba, nemusí zoufat. Mám potřebu mít své celoroční PL album ucelené, takže budu Vánoce zaznamenávat i tam.

Jak jsem se již zmiňovala v úvodu tento rok jsem si vybrala vánoční kolekci Merry Days. Nejen, že v ní najdete klasické barvy červenou, zelenou a zlatou, ale i starorůžovou/lososovou a pár odstínu modré. Poslední dvě barvy jsou i součástí samolepící ABC (Indigo Hills 2) a tak jsem je do svého prosincového balíčku materiálu přidala také.

V galanterii jsem si také koupila bavlnky, které bych chtěla použít na nějaké to šití/vyšívání, pokud se tomu u mě tak dá říkat. Barvy jsem vybírala tak, že jsem si pár výřezů, vzala sebou. 
  

Z kolekce Merry Days jsem si vybrala:

- sadu papírových 40 ks výřezů, některé jsou se třpytkama

Mimo to jsem si také přidala:
- Sn@p Photo Flips 3x4 inch a 6x4 inch
- gumičky a bavlnky z galanterie


Protože použiju TN (Echo Park), který nemá žádné kapsy na fotografie, rozhodla jsem se, že budu vlepovat Sn@p Photo Flips 3x4 inch a 6x4 inch. Mají samolepící proužek, takže nebudu muset složitě vymýšlet jak na větší množství fotek. 

Další nevýhodou, ikdyž pro někoho výhodou, je fixní počet stránek. Pokud budu chtít něco málo přidat, koupila jsem si v galanterii kulatou guničku, kterou navléknu podél hřbetu a vložím co bude potřeba. 

Mnou vybraný TN (Echo Park) má předtištěné stránky, nebyl to přímo záměr, ale asi některé z nich využiju a jiné přelepím. To ukáže až příprava. Stejně tak jako jsem vám minulý rok představila své DD® 2017 předpřípravy, plánuji to i letos.



Krásný víkend a pokud se někdo rozhodl, že se přijde podívat na MEET PAPÍR (DUP 39, Praha 1), zastavte se za mnou. Mooooc ráda vás uvidím :-)

Charlotta




5 komentářů:

  1. nápad do TN se mi líbí, asi letos taky vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, už se moc těším 😊 už teď to vypadá skvěle 👍🏻. Na MeetPapir se chystám a snad to vyjde i bez slečny 😎.

    OdpovědětVymazat
  3. Boží boží :D letos se budu opičit a DD budu dělat taky do TNka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oo,tesim se!! TN bude jiste super!!

    OdpovědětVymazat
  5. Říkala jsem si, že když připravuji 5 minialb jako vánoční dárky, do December Daily se pouštět radši nebudu. Ale vaše TN mě zlakalo. Tenhle formát mě moc baví, i když zatím mám jen jeden rozdelany TN z dovolené. A ty krásné vánoční materiály všude! Jdu do toho 🙂

    OdpovědětVymazat