středa 21. listopadu 2018

Adventní album část 2.

Hezký den,
dnes bych Vám ráda ukázala pokračování příprav na adventní album, pár prvních vánočních přáníček a visačky na bonbony :-)













Do adventního alba jsem vytvořila pár dalších ozdobných stránek. Použila jsme papíry z kolekce Cozy and bright od Pebbles a stejne tak i papírové výřezy z této kolekce.

Tato stránka je vlastně takový kalendářový přehled. Kartičku jsem udělala otevírací, abych měla větší prostor pro kalendář. Na ozdobení jsem kromě Cozy and bright použila ještě nápis LOVE z kolekce Go Now Go. Na druhou stranu kartičky bych chtěla dát společnou fotku, která bude schovaná pod vellumem s nápisem WE, který je vytvořený z nápisů Go Now Go.






Další výplňové kartičky :





Kartička s receptem na naše oblíbené perníčky:



Letos jsem začala dělat přáníčka opravdu brzo... Většinou jsem je dodělávala na poslední chvíli a často jsem je ani nestihla poslat. Díky tomuto článku jsem se ale přinutila začít včas a sem za to moc ráda :-). 
Kromě již zmiňované kolekce Cozy and bright jsem na přáníčka využila i jednu starší kolekci Evergreen od Basic grey. Dělání mašliček pro mě byl vždycky horor a tak jsem se jim snažila vyhnout, ale s mašličkovačem Bow loom to jde snadno :-) a tak můžu mít mašličky kde budu chtít :-)..... Na tvorbu přáníček jsem využila hotové přáníčkové kartičky - já vybrala kraftové, ale mohou být i bílé...






Jako poslední bych Vám dnes ještě chtěla ukázat visačky na dárky, kterými chci ozdobit pytlíčky s nugátem, které mám jako dárky pro kamarádky.


 A to je tentokrát ode mne vše. Doufám, že jsem Vás alespoň trošku inspirovala a za měsíc "na počtenou".

Kája









1 komentář:

  1. Káji,máš to krásné!Těším se na leden,až nam to nafotis v celé kráse. A lenochoda si koukám taky už použila😉 .

    OdpovědětVymazat