pondělí 19. února 2018

TAKE ME AWAY - stránka

Krásný den Vám přeji!

Minulý týden jsem psala o kolekci Take me Away od Paige Evans, v souvislosti s Valentýnskými přáníčky. Když jsem chtěla uklidit ze stolu tuhle kolekci, napadlo mne vytvořit v podobném duchu i velkou 12 palcovou stránku. Materiálu mi zbylo i po tomto počinu dost na další stránky či přání i na kartičky do Project Life :) ale to až příště.










Podkladovou čtvrtku jsem zvolila šedou s písmenky - Bold od PINKFRESH Studio z kolekce Boys fort. Na bílém podkladu srdce trochu zanikalo a 12 palcovou čtvrtku z kolekce Take me away nemám. Myslím si však, že ač jsou použité papíry z různých kolekcí i výrobců, vůbec to nevadí a krásně se doplňují.
Bílé srdce jsem si vyřezala na Silhouette. A aby to vše do sebe zapadlo, vybrala jsem si vzor od Paige Evans :) vzor najdete pod číslem 216942 a jmenuje se Stained Glass Heart. Základem srdce je bílá čtvrtka nalepená z hladké strany. 
Na barevné bloky jsem použila sadu jednostranných papírů Take me Away. 


Nápis DAD a SON je zhotoven ze samolepící abecedy z kolekce Take me Away. Ampersand & je z kartónových výřezů ze stejné kolekce, jež má zlaté detaily.


Zbylé ozdoby jsou také z kolekce od Paige, ale pro větší plastičnost jsem je podlepila 3D samolepícími pěnovými čtverečky.

Máte doma také něco z kolekce Take me Away? A co jste z ní vytvořily vy? Nebo jste si oblíbily jinou kolekci? Budu ráda, za Vaše komentáře.

J.





1 komentář: