pátek 2. února 2018

Project Life Week 49/2017


Další prosincový týden mého Project Life alba je tu.

Jak jsem se již zmiňovala v minulém příspěvku použila jsem dvě Pinkfresh Studio kolekce December Days a Oh Joy.


Na titulní kartičku jsem použila papír z kolekce Oh Joy, na který jsem nalepila čísla jako označení týdne a roller razítkem jsem natiskla datumy. 




Malá kartička vlevo December Days je o velikosti 3x4 inch na kterou jsem nalepila nápis pomocí  samolepících písmen a později doplnila text.




Koláž z fotografií jsem si připravila v online editoru Picmonkey (bohužel je nově placený). Protože jsem neměla dostatek vhodných fotografií, nechala jsem uprostřed volné místo a nalepila tam puffy samolepku z kolekce  December Days.


Na podkladový papír z kolekce Oh Joy jsem nalepila kartičku z kolekce December Dayskterou jsem připevnila sešívačkou,  nalepila nápis pomocí  samolepících písmen a doplnila datum roller razítkem.



Přeji hezký pátek,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat