pondělí 12. února 2018

TAKE ME AWAY - přání

Krásné pondělí všem!
Dnes mám pro Vás článek o kolekci Take me away od designérky Paige Taylor Evans, kterou navrhla pro firmu PINK paislee. Kolekce je inspirována architekturou a krásou života v Evropě. Je směsicí čistých linií s historickou atmosférou, předurčena pro výtvory s cestovatelskou tématikou.
Já ji však použila úplně jinak - vyrobila jsem z ní ne tak úplně Valentýnská přáníčka. 
Minule jsem Vám slíbila srdíčka, tak tady jsou.
Jako první jsem vyrobila přání s nápisem FOR YOU.
Z bílé čtvrtky s jemnou strukturou jsem si uřízla pás ve velikosti 4x8 palců a v polovině jej přeložila. Raznicí, kterou jsem zakoupila asi před 8 lety v místním papírnictví, jsem vysekla 24 srdíček o velikosti cca 0,5 palce. Na výseky i podklad pod nápis jsem použila papíry o velikosti 6x6 palců ze sady Take me Away . Každé srdíčko jsem podlepila samolepícím čtverečkem pro 3D efekt. No a pak už jen zbývalo nalepit nápis za použití kartónové abecedy.




Druhé přáníčko je vyšívané. 
Základ přání i velikost je stejná jako u předchozího. Z kolekce papírů Take me away jsem si vybrala zelený s grafickým designem a vyšila na něj pomocí šablony křížkovým stehem srdce. Nakonec jsem přilepila zelenou mašličku a růžovo-zlatý nápis HAPPYHAPPYHAPPY z kartónových výřezů 3D pěnovými samolepícími čtverečky.



Poslední třetí ne-Valentýnské přání je o trochu větší záměrně, posloužilo mi totiž jako narozeninové přání pro švagrovou. 
Základ je vyroben z pruhu bílé hladké čtvrtky o velikosti 5x10 palců, jenž je přeložený na půlku. 3D efekt je tentokrát dodán třemi složenými srdci na sobě. Srdce jsem stříhala a ohýbala ručně - krytí tedy není 100% - a následně jsem je sešila k sobě sešívačkou. Srdce jsou velká cca 2x2 palce a to nejspodnější je přilepeno k tmavému základu z kolekce Take me away.




Věřím, že jsem Vás alespoň trochu inspirovala k výrobě přání či Valentýnek a ukázala, že ač je kolekce TAKE ME AWAY předurčena pro cestovatelské stránky, dá se použít i pro jiné projekty. Já s ní plánuji ještě vytvořit stránku do Project Life a jednu 12 palcovku.

A jak to máte s Valentýnkami vy? Dáváte Valentýnky či tento svátek berete jako komerci? Budu ráda, pokud mi zanecháte komentář. Děkuji!

Přeji Vám krásný týden a příští pondělí se na Vás těším.

J.



2 komentáře: