pátek 16. února 2018

Project Life Week 51/2017


Předposlední týden mého Project Life alba 2017 je hlavně o fotkách a něco málo textu. 

Vlevo jsem použila plastovou kapsu typu A  a vpravo plastovou kapsu typu C (Becky Higgins). 


Přidané kartičky jsou opět od Pinkfresh Studio z kolekce December Days a Oh Joy

Titulní kartička je papír z kolekce Oh Joy s předem natištěným textem "Merry Christmas" a a zelenými kapkami. Ty mě nasměrovaly na použití zelených samolepících čísel jako označení týdne.  Roller razítkem jsem natiskla datumy. Protože by označení týdne na kartičce zaniklo, rozhodla jsem se ho udělat na bílou čtvrtku a následně připevnit sešívačkou.



Celá pravá strana tohoto týdne jsou fotogarfie v plastové kapse typu C (Becky Higgins). Koláže jsem dělala v online editoru Picmonkey (bohužel je placený, ale i přes pokusy jinde, jsem se k Picmonkey vrátila). 

Každý sloupec fotografií je jiná událost. Vlevo Vánoce ráno doma a vpravo Vánoce večer u mých rodičů. Teď mě napadá, že to ještě do alba doplním, aby to bylo zřejmé všem hned na první pohled a ne jen mě. :-) No jo, i takto se vyvíjí album... Na horní fotografie jsem zatím jen doplnila Phrase (slova) samolepky z kolekce Oh Joy


Opět předem nastříhaná čísla, která připomínají dny tohoto týdne, jsem přilepila nebo sešívačkou přichytila na bílou čtvrtku



Na kartičku bílé čtvrtky o velikosti 4x6 inch jsem přidala nápis "VÁNOCE" pomocí  samolepících písmen a doplnila puffy samolepku z kolekce December DaysNakonec jsem dopsala text o tom, jak to u nás 24.prosince chodí.



Přeji hezký pátek,

Charlotta


1 komentář: