pondělí 31. srpna 2015

Project Life Week 27/2015

Poslední srpnový den vám představím svůj 27. týden mého Project Life alba, který je vytvořen z různých kartiček Studio Calico. Po dlouhé době jsem opět sáhla po tlumených a bílých barvách…





Jako základ jsem použila plastové kapsy typu „A“ (Becky Higgins). Pojícím prvkem jsou na těchto stránkách samolepící kamínky a wood veneer (dýhové) ozdoby.






Jako základ titulky jsem zvolila kartičku o velikost 4x6 inch na kterou jsem nalepila čtvercový ořez s potiskem srdce. Na čtvercovou kartičku jsem nalepila samolepící abecedou „lovely week 27.“ a samolepící kamínky. Datum jsem natiskla pomocí roller razítka.


V následujících třech náhledech můžete vidět, že všechny levé kartičky jsou jen zlehka doplněny wood veneer ozdobou ze sady Wanderlustod Heidi Swapp, kterou lepím klasickým roller lepidlem z DM drogerie. Na pravé dvě kartičky jsem nalepila samolepící abecedou nadpis „puppy love“ a „badminton team“.


Kartičku vlevo jsem dostala na začátku prázdnin od Janičky, kterou znáte ze Scrapylife rubriky „Kreativní pátek s Janou“, kterou vlastnoručně vyšila. Jani, děkuji, je nádherná :-)
Na pravou kartičku jsem nalepila pomocí 3D samolepícíchčtverečků dvě stejné fotografie na sebe, jen v rozdílných velikostech. Původně jsem chtěla použít jen jednu a nevěděla jsem jak velkou.




Přeji krásný týden a školákům úspěšný vstup do nového školního roku,

Charlotta



4 komentáře:

  1. Skvělé! A ty dřevěné ozdůbky...áááách, ty tomu dávaj super šmrnc!

    OdpovědětVymazat
  2. Parada, me se moc libi ten napad s vrstvenymi fotografiemi =)

    OdpovědětVymazat
  3. paaani, vrstvena fotka!!! uzasny! a mam velikou radost, ze se karticka hodila!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vrstvené fotky vypadají super, musím taky vyzkoušet. A zítra přeji Mirečkovi úspěšný start do 1. třídy!!!

    OdpovědětVymazat