středa 12. srpna 2015

Project Life Week 25/2015

Mám dodělaný další ne zrovna aktuální týden svého Project Life alba. Ve 33. týdnu mám hotový 25., který vám dnes představím. Nicméně si myslím, že na tom nejsem tak zle, ke svému skluzu mám udělané i stránky ke Scrapylife PL Story a další speciální, tak ono se to nasčítá. Pocit mám dobrý, takže za mě OK. :-)



Jako základ jsem použila plastové kapsy typu „A“ (Becky Higgins) a kartičky ze sady Rain Core Kit (BeckyHiggins). Pojícím prvkem jsou na těchto stránkách již předem natištěné kartičky ze sady Rain Core Kit (Becky Higgins) – „TODAY WAS:“; „I FEEL SO:“; „I SUPER LOVE THIS:“, které jsem vystřihla a nalepila jako doplněk.
Na těchto stránkách jsem nepoužila žádnou ozdobu, žádné razítko. Čistě jen kartičky, fotografie a pero.

 
Titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem doplnila o již zmíněný výřez „TODAY WAS:“ na kterém jsem zaškrtala příslušné kolonky a do bubliny jsem rukou napsala datum a označení týdne.

 
Využití předem vytištěné kartičky a výřezu z ní „I FEEL SO:“ na kterém jsem zaškrtala příslušné kolonky a napsala text.


Další co v tomto týdnu můžete často vidět je propojení více kartiček k jednotlivým událostem:


Spojení dvou kartiček, fotografie a textu využívám poměrně často.


V tomto případě se jedná o spojení třech kartiček, fotografie (koláž tří fotografií) a textu.



Tři a více kartiček není v mém případě zas tak obvyklé.


Hezký den,
Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat