pondělí 3. srpna 2015

Project Life Week 23/2015

Dvacátý třetí týden mého Project Life alba vám představím jen tak telegraficky… V době kdy bude tento článek uveřejněn, budu na Českomoravské vrchovině užívat týdenní dovolenou :-)









Použila jsem vše standardní – plastové kapsy typu A a mixProject Life kartiček v černo/bílé variantě. Jako pojící prvek jsem doplnila enamelové bannerky (Studio Calico) s označením dnů v týdnu a razítko „story“ ze sady razítek Today Circles by Ali Edwards (Technique Tuesday), které jsem razítkovala červeně. Srdíčka z vellumu (pauzovací papír) jsou ze sady Baxter Hearts (Studio Calico).




Titulní kartička je ze sady Midnight Core Kit od Becky Higgins na kterou jsem sešívačkou připevnila vellumová srdíčka ze sady Baxter Hearts (Studio Calico) a pak použila razítko „story“ ze sady razítek Today Circles by Ali Edwards (Technique Tuesday). Datum je jako vždy natištěno pomocí roller razítka.


Zde můřete vidět dvě kartičky kde jsem použila pojící prvek enamelové bannerky (Studio Calico) s označením dnů v týdnu a razítko „story“ ze sady razítek Today Circles by Ali Edwards (Technique Tuesday), které jsem razítkovala červeně


 Přeji krásné, slunečné dny,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat