pátek 28. srpna 2015

Jak diář na výsluní přišel aneb už máte ten svůj?

Diáře jsou teď velkým hitem a já ten svůj nadále opečovávám. Poctivě zapisuji vzpomínky a zážitky, které pak používám do našeho Project Life alba a jednou za čas doplním fotky. Už teď si plánuji, jak na konci roku popsané a polepené stránky vyndám, svážu ozdobnou stužkou a založím. Tím, že stránky obsahují i fotografie, mají nevyčíslitelnou hodnotu. Většina následujících ukázek vznikla během dopoledne na sobotním Scrapylife PL klubu a dnešní příspěvek bude spíše obrázkový. S neodolatelným překvapením na jeho konci ....
Kolážované stránky již nesmí v mém diáři chybět. Fotky vybírám na konci měsíce, většinou se jedná o ty, které se do našeho PL alba nedostaly. Nebo ty, které mají neopakovatelné kouzlo. Na levou stranu jsem použila naši nejoblíbenější fotografii a několika heslovitými nálepkami ji ozdobila.


Titulní stranu červencového měsíce jsem ozdobila průhlednou fólií, na niž jsem naembosovala bílý nápis.Už teď se nemohu dočkat, až se k nám z Ameriky dostanou věci na Silk Screen, to se bude úplně jinak tvořit!



Každý měsíční oddíl obsahuje stránku s místem pro Fotky měsíce. Ty vybírám vždy na konci měsíce uplynulého. Růžová stránka napravo je vlastně takovým souhrnem našeho letní cestování a společných zážitků. Použila jsem na ni papír z diářové sady Hello beautiful.


Mám moc ráda diářové plastové kapsy, které se prodávájí v různých velikostech a formátech. Dávám do nich fotky a někdy kartičky navržené přímo pro diář. Také si většinou pomocí washi pásky vyznačím týden dovolené nebo nějakého pobytu. Tím, že diář není strukturovaný dle týdenního schématu (kvůli datumové praktičnosti), mi washi páska požadovaný týden krásně vymezí.



Zde jsem washi páskou vyznačila náš týdenní pobyt u moře. Zdobila jsem i barevným růžičkovým papírem v horní části stránky.


Další vyznačené dny se týkaly naší dovolené v UK.



Do diáře jsem zakomponovala i svatbu, na kterou jsme byli pozváni. Snoubenci to vymysleli vskutku dobře, velikost pozvánky sedí přesně.


Druhou stranu svatebního oznámení jsem ozdobila fotkami a báječným výřezem, který nám dala Charlotta v balíčku jako překvapení PL klubu (děkuji!).


... nezbytné koláže ...


.. a opět fotky měsíce. Tentokrát jsem vybírala ty "moje". Znáte to, něco se vám podaří dobře vyfotit, ale děti a rodina zaberou veškeré místo v albumu, že na "vaše" fotky nezbývá. V diáři najdou uplatnění!



A zde již slibované překvapení. Diářový trend je diářový trend a pozadu nezůstávají ani Simple Stories se svojí diářovou řadou Carpe Diem (jaký příznačný název). A nepůjde jen o plánovače. Celá řada totiž obsahuje nepřeberné množství doplňků!



A ta dobrá zpráva? Jejich naskladnění proběhne začátkem prosince! Pokud sázíte na jistotu, můžete si jednoho z těchto krasavců u Charlotty předobjednat. Tak který bude ten váš?



Více o diářové sadě Carpe Diem na stránkách Simple Stories
Přeji vám krásný nadcházející víkend a Carpe Diem - Užívejte dne!

Jana


7 komentářů:

  1. Jani máš to úžasný ... krásnej diář ....

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji, Jaru, věřím, že se taky dočkáš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani moc pekny ho mas :-) jeste mi, prosim, porad - ta velka kolaz fotek je 6x8 (fotky 2x2)? Děkuji Kaja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji!! presne tak, akorat ja delam 6 ctvercových fotek na 4x6, takze potom jen podlepim bilym papirem dve fotky nad sebou a to z obou stran ... ty mas vlastne ten vodovkovy, vid ... musis ho urcite prinest, ju :)

      Vymazat
    2. Aha tak to me nenapadlo, to je dobry napad ;-) jj mam, ja ho trd i charlotty 2x ? mela ale vzdycky sem asi byla kdyz ty ne a zase naopak :-( ale zase ho priste vezmu :-) je to muj poklad :-) nemit ho tak zpetne nejsem schopna si vzpomenout co ktery den v tydnu byli - doma mi ty dny nejak splývají :-)

      Vymazat
    3. tak snad nam to vyjde a ja ho uvidim, tesim se moc!!!

      Vymazat
  4. Jani moc pekny ho mas :-) jeste mi, prosim, porad - ta velka kolaz fotek je 6x8 (fotky 2x2)? Děkuji Kaja

    OdpovědětVymazat