pondělí 19. dubna 2021

12. a 14. týden roku 2021 v albu Storyline chapter

Hezké jarní ráno,


dnes bych Vám ráda ukázala dva týdny v našem albu, které letos dělám do sešitků Storyline chapter od Heidi Swapp (jsou to sešitky diářového rozložení) a také jeden layout v sešitku Storyline chapter s prázdnými stranami. O tom, jak jsem vybírala a vybrala, kam budu dělat letošní album, jsem Vám psala zde.

Při zpracování dvanáctého týdne jsem zvolila papíry z kolekce Emerson lane od Heidi Swapp. V sadě těchto papírů je i stránka s ozdobami, které se dají vystřihnout (např. štítek s nápisem details nebo písmenka, která jsem použila na označení dnů v týdnu). Doplnila jsem ještě nápisy z abecedy Indigo hill od Pinkfresh studio.


A takto už vypadá celá stránka s dvanáctým týdnem roku 2021.


14. týden byl velikonoční a tak jsem chtěla stránky udělat trochu barevnější a veselejší (i když počasí bylo spíše podzimní nebo zimní). Použila jsem kolekci Oh Happy Day od Carta Bella, která má krásné květinové motivy a jsou k ní kromě nádherných papírů i ladící samolepky.

 


 A tady je celý týden :-)

 

Poslední, co Vám ukáži, je layout přes dvě strany sešitku s prázdnými papíry (jsou vlastně lehounce vzorované, ale dá se s nimi pracovat jako kdyby byly bílé).  

Podkladová čtvrtka je ze sady velkých papírů Along the way od American Crafts a doplnila jsem ozdobami z kolekce  My favourite story od Pinkfresh studio.

 


A takhle to dopadlo :-)


Letos je to snad poprvé, kdy mám pocit, že jsem spokojená s formátem alba, které jsem si vybrala. Zpracování týdnů do diářových sešitků je celkem  rychlé a když mám více fotek z jedné události (jako zde z velikonočního výletu), tak vytvořím layout do prázdného sešitku. Jsem zvědavá, jestli mi tohle nadšení vydrží až do konce roku :-D

Přeji Vám hezký den a brzy zase "napočtenou".

Kája










2 komentáře: