pondělí 5. dubna 2021

Project Life Week 50/2020

Ikdyž vám tu dnes opět budu představovat další "adventní" dvoustranu ze svého Project Life alba 2020, není vyloženě vánoční. Abych byla upřímná, ano zpracování tohoto týdne jsem dělala pořátkem března (malý skluz se stává :-D), takže jsem byla už i mimo vánoční náladu, ale ani jsem neměla tu potřebu. Vánoce jsem totiž zaznamenávala i do samostatného December Daily alba a tak mi nevadí, že v mém hlavním Project life albu 2020 nemám...

...vánoční zdobení. Nehledě na to, že dnes je Velikonoční pondělí, tak jsem se trefila alespoň tou zeleno/oranžovou barvou. :-D 

Titulní kartičku jsem vytvořila z klasické bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 12x12 inch a ořízla ji na velikost 4x6 inch. Na tu jsem nalepila kartičku ze sady PROJECT 52 RAD Core kit od Becky Higgins. Na označení týdne jsem použila největší velikost ABC/123 ze sady samolepek COLOR VIBE Basic Alpha Stickers - já použila přímo ty ze sady BOLD. Nakonec jsem natiskla datumy a nalepila bílý "#" od Ali Edwards. Bohužel tuto sadu s "#" v e-shopu nemáme, ale máme jinou krásnou sadu, která ji dokáže nahradit - STORYLINE Basics black/white nebo i barevnou verzi


Jak už je u mě zvykem, ostatní kartičky jsou hodně podobné té titulní a tak se to opakuje na celém layoutu. 





Krásné Velikonoční pondělí, 

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat