pátek 18. srpna 2017

Project Life Week 30/2017


Třicátý týden v mém Project Life albu se nese hlavně ve znamení fotek. A právě proto je pro mě většinou složitější vybrat vhodné kartičky.


Zvolila jsem opět plastové kapsy typu A (Becky Higgins) do kterých jsem mimo fotek vložila kartičky z kolekce EXPLORE Core kit (Becky Higgins). A protože mám i přes neustálé používání pořád hodně "přebytků" z Pinkfresh kolekcí Oh Joy a Live More, použila jsem právě ty.


Na předem natištěnou kartičku "THIS IS OUR STORY:" jsem nalepila označení týdne; přidala Word Phrase samolepku, kterou jsem na některých místech podlepila 3D čtverečky a nakonec jsem natiskla datum pomocí roller razítka.


To stejné jako u titulní kartičky jsem udělala ještě u dvou fotografií o velikosti 4x6 inch v tomto týdnu.


Některé fotografie jsem doplnila hvězdičkou z ABC samolepící abecedy a štítky ze sady výřezů


Na pruhované kartičky jsem nakonec dopsala text.


Děkuji za pozornost a těším se dnes večer od 20:30 při naskladňování novinek na www.scrapylife.cz

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat