středa 16. srpna 2017

Jen růžová to může být!


Jak jinak taky, když se mé kamarádce v pátek 11. 8. narodila holčička! Jmenuje se Ema a je naprosto dokonalá :)). Úžasnější miminko jsem ještě nikdy neviděla <3.


Měla jsem tu čest nafotit ji ještě v porodnici, když jí byly 4 dny a to by byl hřích, abych z výsledných fotek neudělala stránku :). Kombinovala jsem růžovou, hnědou a "žlutou", aby to celé pěkně ladilo.



Malé kartičky jsou z core kitu Dreamy od Becky Higgins, dřevěné ozdoby jsem si vypůjčila z value kitu Note to self - přírodní barva hezky ladí se žlutým oblečkem :) a hlavní kartičku jsem si vyrobila s pomocí Color magic value kitu a anilinek. Na nápis jsem použila razítka od Crate paper (podobná zde) a StazOn inkoust.



Škoda, že těch miminek kolem sebe nemám víc, strašně mě baví je fotit a pak vytvářet tyhle něžné stránky :)


Žádné komentáře:

Okomentovat