středa 2. srpna 2017

Holčičí super výlet - pokračování



Pokračování minulého povídání o holčičím výletu na Velkou Ameriku a přilehlé okolí :). Dneska už s fotkami, konečně taky jednou :D. 

Tak se na to pojďme podívat. Jako základ samozřejmě kapsy typu A - zdá se to jenom mně nebo je dělají nějak fórově? Kartičky musím stříhat! A to prosím kombinuji kartičky od Becky s kapsami od Becky. Pokud si dobře pamatuji, tak mi kapsy od We R nikdy takovéhle problémy nedělaly :(. Kartičky jsem zvolila modře modré z core kitu Dodolebug. Líbí se mi, jak jsou hravé a zároveň clean :). 



Fotky jsou tradičně podlepené bílou čtvrtkou a na úvodní kartičku jsem lípla písmenka od PinkFresh studio z kolekce Indigo Hills, tvoří svým "vyrýsováním" pěkný kontrast s uvolněným handwriting stylem kartiček. 


Zbytek stránky jsem nikterak nezdobila, příjde mi, že zrovna tyhle fotky kdovíjaké doplňky nepotřebují, že zdobí samy o sobě.




Žádné komentáře:

Okomentovat