pátek 6. února 2015

Project life Week 34/2014


Hezký den všem. Dnes vám přináším jeden ze starších PL týdnů, který jsem, ale zpracovala až nyní. Ano, jak jsem již dříve zmiňovala, několik týdnů z minulého roku mi stále chybí.







Při tomto zpracování jsem začala netradičně pravou stranou - pátými narozeninami mého syna. I přes to, že se jedná o kluka, zvolila jsem kolekci Favorite Things, kterou vytvořila Heidi Swapp pro Project Life® Becky Higgins.


Vzhledem k počtu fotografií, které jsem chtěla použít, jsem si vybrala panoramatické plastové kapsy, které k této kolekci (Favorite Things) také patří.


Panoramatické kapsy se dají použít jak s klasickými kartičkami, tak s tzv. mini folders (mini složenými kartičkami). Já opět využila ty z kolekce Favorite Things - Mini Folders Project Life®, které jsou oboustranně potištěné.


Nahoru jsem nalepila fotografii podlepenou vellumem (pauzovací papír), tak abych alespoň trochu zjemnila černobílé pruhy. Na plastovou kapsu jsem nalepila kartonovou číslici ze starší kolekce Printshop Thickers Alpha Stickers Doodle Black.Uvnitř jsou nalepené další fotografie doplněné kartonovým srdcem z Overlay Value Kit, opět od Heidi Swapp pro Project Life® Becky Higgins.


Další vychytávkou, kterou jsem použila, jsou foto filtry (photo overlays).Na kartičku ze sady Favorite Things Core Kit Heidi Swapp pro Project Life® Becky Higgins jsem nejprve napsala text a nahoru jsem položila foto filtr ze sady Overlay Value Kit.


V tomto případě jsem použila foto filtr ze sady Overlay Value Kit pouze na fotografii.


Poslední kartička pravé strany je interaktivní kartička ze sady Interactive Cards Project Life®. Plastovou kapsu jsem na straně nařízla tak, aby se dala vnitřní kartička, na které chybí text, ozdoba či fotografie, vytahovat. Na kapse je nalepené kolečko s textem ze sady Overlay Value Kit.


Levá strana tohoto týdne už se nese v klasickém duchu. Titulní kartičku jsem doplnila jednou oříznutou kartičkou s nápisem "Love you", kulatým výřezem z další kartičky (vše Favorite Things) a označením týdne pomocí kartonových písmen a číslic ze sady Printshop Thickers Alpha Stickers Doodle Black.


Fotografie s bílým rámečkem nalepená na zelené kartičce z kolekce Favorite Things doplněná písmenky Doodlebug Limeade Teensy Tiny Alpha a enamelovým srdíčkem ze sady Twirly Girl Self-Adhesive Enamel Hearts - tón v tónu.

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat