středa 25. února 2015

Project Life WEEK 5/2015 - MK

Taky se Vám stává, že vidíte v e-shopu kolekci a hned víte, že Vám nebude stačit jen část, ale musíte ji mít celou? Přesně to se stalo u kolekce Serendipity od Dear Lizzy v mém případě. 


Ty barvy jsou naprosto dokonalé! A to pozor, v reálu jsou snad ještě mnohem krásnější. V současnosti je těchto kousků skladem málo a já se nedivím, protože po naskladnění máte jen pár minut na to objednat. Doslova je během pár minut vše fuč, ale já měla štěstí a virtuální boj o tuto kolekci mi vyšel právě na Scrapylife. A pokud Vám ne, stačí si s Charlott domluvit předobjednávku a pokud není zboží vyprodané u dodavatele, tak Vám ochotně vše objedná a vy si ušetříte nervy virtuálního klání :-).
Tento týden se tedy v mém albu nese právě v duchu Serendipity. 

A tady je - náš 5. "holčičí" týden. Táta nám odjel na hory a tak jsme si užívaly
 ve dvou.



Úvodní kartičku k tomuto týdnu jsem si vytvořila ještě v týdnu předešlém a to z prostého důvodu. V pátek jsem si od Scrapylife přinesla domů balíček a hrabání se v nových úlovcích prostě miluju! Kolekce abecedy Serendipity Ooh La La Multi Print Chipboard Thickers Alpha Stickers spolu s enamelkami Serendipity Enamel Dots mluví za vše a já prostě nevydržela čekat na další týden :-) ...však úvodní kartičku teď můžu přeci vytvořit klidně už i Vánoční :-D.


Pokud někomu z Vás připadá, že mi dítě podezřele ladí do barev kolekce, tak tomu už se říká Project Life deformace...ano, na kolekci jsem se tak moc těšila a věděla, že ten týden prostě v albu bude, že jsem i svou dceru ladila do podobných barev :-D ...ano vím, je to trochu zvrhlé, ale jí to neublíží a mé oko jásá :-).

Týden nebyl až tak nabitý událostmi, tak jsem si vytvořila jednu stranu z kapes základního designu typu A a k ní stránku "třicítkovou", kam jsem vložila ty nej fotky z tohoto týdne.

Barevně dokonalé a mé v současnosti nejoblíbenější kartičky z kolekce Dreamy od Becky Higgins jsem doplnila měkkými samolepkami Serendipity Puffy Stickers a výřezy z té samé kolekce Serendipity Cardstock Die-Cuts.


Pro ty z Vás, kteří milujete pastelové barvičky jako já, je tahle kolekce vážně kouzelná a můžu jen a jen doporučit. 


Žádné komentáře:

Okomentovat