úterý 24. února 2015

Kreativní Středa s Míšou

Scrapylife má pro vás překvapení!

Již od zítřka každou středu budete mít možnost na Blogu Scrapylife nahlédnout pod ruku talentované Míši.

Abyste Míšu poznali trochu blíž, položili jsme jí za vás několik otázek:

Jak a kdy jsi objevila svět Project Life?
Svět PL jsem objevila vloni v březnu, když jsem na webu hledala způsob, jak uplatnit ty stovky fotek, které mám v počítači. Hlavním impulzem byla má, teď už téměř dvouletá, dcera. Děti rostou tak rychle a během prvních let se tak rychle mění, že mi bylo líto mít to vše jen v počítači.

Jaké barvy a materiály na svých projektech nejraději používáš?
Jak už jsem zmiňovala u předešlé otázky, mám doma malou holčičku a to samozřejmě nasměrovalo i mou další tvorbu. Upřímně jsem za holku moc ráda, protože se v pastelových barvách vyloženě vyžívám a barvy jako meruňková, růžová, žlutá, zlatá a tyrkysová jsou vyloženě má krevní skupina. Občas se ale nebráním pro divočejší kombinace. Vše záleží na fotkách a materiálu, který ten daný týden mám. Snažím se barvy ladit i k fotkám, které v aktuálním týdnu používám.

Máš nějakou oblíbenou firmu či designéra?
Naprosto unešená jsem z osobností jako je Heidi Swapp, "zlatá" Teresa Collins, dokonalým ztvárněním svých projektů je mým velkým vzorem též Magda Mizera.

Jakýtyp PL alba tvoříš? (týdně;měsíčně; pouze speciální akce;atd…), (velikost 12x12; 8x6; atd.)
Jelikož nesmírně ráda fotím, byla pro mě velikost alba naprosto jednoznačná - "dejte mi to největší, co máte" J. Tvořím tedy album 12x12 a snažím se tvořit po týdnech. Začala jsem sice teprve vloni, ale zpětně jsem dodělala jak rok 2013 tak 2014 a letos pokračuji aktuálním albem 2015. Zaznamenávám každý týden většinou na dvoustranu, plus pokud je nějaká událost (jako třeba dovolené a výlety, letos narození nového člena naší rodiny…), tak je ten daný týden ještě delší a nebráním se více stránkám.

Jaký je tvůj kreativní proces? (dle foto vybírám kartičky; dle oblíbené kolekce; dle oblíbené kartičky; atd.), (při tvoření ticho; hudba; TV; atd.) atd.
To podle čeho daný týden tvořím, záleží jednak na fotkách, které mám k dispozici, případně pokud mám doma hodně podařené kolekce materiálu, tak naopak fotky přizpůsobím kolekci, abych je mohla použít J. Teď jsou mé hodně oblíbené kolekce například Serendipity či Dreamy a snažím se většinou tvořit v tomto duchu.

Jaké používáš pomůcky?
Asi ty nejzákladnější jako každý.
K lepení jednoznačně rolátko z DM :-), na detaily Glossy accent, které vydrží neskutečně dlouho, lepí krásně a stačí opravdu kapka a vše drží jak má.
Miluju razítkování a tak využívám razítka i inkousty různých firem, takže i to budete moci vidět v mých projektech.
Ze zdobení mám nejraději enamelky a různé výseky, které jsou většinou přímo k daným kolekcím.

Jak dlouho ti trvá vytvořit PL týden?
Někdy mi jde vše tak hezky pod ruku, že mám za dvě hodiny hotovo, jindy se zas peru s kartičkami i fotkami tak dlouho, že nechávám stránku třeba dva dny odpočinout a pak se k ní vracím, takže doba tvorby je pokaždé jiná :-).

Jakým stylem pořizuješ, upravuješ a následně vyvoláváš fotografie pro své PL album?
Když byl dceři půlrok, dostala jsem k promoci svou první zrcadlovku a od té doby focení zbožňuji. Venku jsem schopná za hodinu "nasekat" 300 fotek, z nich pak po promazání zbyde klidně jen 10, ale ty vážně stojí za to. Fotky si v počítači vždy barevně upravím, protože každý tisk fotek trochu barvy stáhne a já miluju fotky světlé a krásně barevné.

Co tě inspiruje?
Inspirací mi jsou blogy ostatních nadšenců Project Life, zahraniční blogy a v neposlední řadě pak Pinterest - tam bych dokázala strávit dovolenou :-).


Máš nějaký tip pro toho, kdo chce začít tvořit své PL album?
Nebojte se a tvořte, neříkejte, že nemáte talent ani cit! Není důležité, zda se Vaše stránky líbí ostatním, důležité je, jaký pocit máte z dané stránky právě vy. Občas se mi stane, že nad stránkou váhám a pořád to není ono, mám ji hotovou, ale ještě večer v posteli si říkám, že to asi není ono a pak to dopadne tak, že druhý den vše vyndám z kapes a stránku předělám. Věřte, že vycítíte kdy to ono je a kdy ne… ostatní vám mohou poradit, říct svůj názor, ale vždy dejte na to, jaký pocit máte ze své stránky vy sami :-).

Míšo, díky, že ses stala součástí Scrapylife Blogu a moc se těším na naši spolupráci.


Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat