úterý 15. října 2013

Project life WEEK 8

Zdravím všechny co zajímá můj příspěvek a doufám, že se Vám bude líbit a bude Vás alespoň trochu inspirovat.
Na této dvoustraně jsem převážně použila kartičky z kitu (sady) Studio Calico.











V daném týdnu se většinou snažím, aby dvoustrana barevně ladila a byla tak opticky sjednocená.


Kartičku, která uvádí informace o daném týdnu dělám většinou v jednoduchém stylu tak, aby vyniklo datum a číslo týdne. Na předtištěnou kartičku jsem přidala pouze dřevěné závorky, samolepku s číslem a štítek s datumem nalepený pomocí 3D lepícíh čtverečků.


Jedna z dalších pravidelných kartiček, kterou můžete na mých stránkách (týdnech) najít je ve velikosti 4'x6' a je na ní text, který popisuje průběh týdne. Na této kartičce jsem použila razítko Studio Calico a samolepící enamelky.


Další využití dřevěných ozdob a barevných enamelek.


Banner je vytvořený z jednotlivých dílků nalepených na 3D lepícíh čtverečcích a nit je nakreslena fixem 0,5.


Na tuto kartičku o velikosti 4'x6' jsem použila kartonový chránič od kelímků na kávu a jednotlivé fotografie vlepila tak aby vykukovaly.





Na posledním z detailů můžete vidět využití washi pásky a badge (odznaku) nalepeného na 3D lepícím čtverečku .

V případě, že byste se rádi na něco zeptali či něco rádi okomentovali, neváhejte využít možnosti komentáře pod tímto příspěvkem.

Přeji hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat