úterý 22. října 2013

Project life WEEK 10

Vítám Vás u dalšího příspěvku na mém blogu věnovanému project life.
  
Dnes píši tento příspěvek už podruhé, protože se mi předchozí verze skoro na konci smazala, takže si asi umíte představit jak moc jsem nadšená. Vím, průběžné ukládání by pomohlo! :-)





Tentokrát Vám představím jak jsem zpracovala 10. týden

V tomto případě jsem opět použila plastové kapsy Design A od Becky Higgins. Textu jsem v tomto týdnu moc nenapsala, ale zato jsem použila větší formát fotografie, který jsem do jednotlivých kapes rozřezala a jak je vidět vůbec ji to neuškodilo. Co se týká kartiček namíchala jsem více značek, tak aby to alespoň trochu ladilo.


Zde jsem namísto kartičky o velikosti 4'x6' použila dvě kartičky o velikosti 3'x4', které jsem podlepila páskou, tak aby držely ve větší plastové kapse. Na text jsem použila prázdnou samolepící etiketu a menší fotografii jsem podlepila 3D samolepícíma čtverečkama.


Tyto dvě kartičky měly už pěkný, natisknutý design a tak jsem jen doplnila žluté hvězdičky a bílo-černé srdce. Oboje "brads" (svorky neboli hřebíčky). Brads jsou jako typické kanceláře závlačky, ale vyskytují se v mnoha různých velikostech, tvarech a barvách. Velmi často se používají pro výzdobu scrapbook projektů.


Stejný případ jako u kartiček výše - po doplnění textu jsem přidala oranžové kachny, které se hodí k textu. Tentokrát jsem, ale použila "eyelets" (průchodky). Toto kovové zdobení s dírkou uprostřed, se připevňuje na papír pomocí poklepání na zadní část průchodky.


Zde Vám chci ukázat možnost tisku několika fotografií na jednu kartičku o velikosti 4'x6' za pomoci tiskárny Canon Selphy 900. Již jsem se o této tiskárně zmiňovala v příspěvku "Proč začít s project lifem". Bílé okraje této foto kartičky jsem přelepila šedivou "washi páskou" (nebo také masking tape), což je vlastně taková dekorativní samolepící páska ze speciálního papíru.


A u poslední fotografie tohoto příspěvku jsem se zaměřila na propojení tří různě velkých i barevně rozdílných kartiček, tak aby představovaly jeden celek. Doplnila jsem jen samolepící písmenka a "wood veneer" (t.j. dřevěnou) šipku. Mimo jiné je tatranka od malička má nejoblíbenější sušenka a stejně tak to má i můj syn. :-)

Děkuji za pozornost a u příštího příspěvku na shledanou.


    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat