pondělí 22. října 2018

Project Life Week 24/2017

Dnes Vám ukáži stránku z našeho loňského výletu do Zoologické zahrady v Norimberku.

Přiznám se bez mučení, že návštěvy zoo nejsou nic pro mne. A kluci to asi zdědili :), nejvíc je vždy zaujmou různé hrací prvky nebo nabízená zmrzlina :) Avšak v Norimberku to bylo jiné, strávili jsme tam asi 7,5 hodiny a nikomu se nechtělo jít domů. A ač jsme tam jeli jen na otočku, vstávali jsme brzy ráno, cesta trvala cca 3 hodiny tam i zpět, druhý den byl u nás doma vznesen dotaz: "Kdy pojedem zase na delfíny?" Takže za naši rodinu vřele doporučuji a ani vstupné nebylo nijak závratné.


A teď už k té stránce! Dlouho jsem zvažovala, jak ji pojmout, protože fotek bylo něco kolem 300 z jednoho dne!!! A dalších cca 100 z týdne. 
Po dlouhém váhání jaký použít materiál, zda udělat minialbum, stránku 1-20 jsem se rozhodla pro celou dvoustránku v PL. V rozhodnutí mi pomohlo naskladnění novinek od BoBUNNY, sice jsem nestihla objednat všechen materiál, a tak jsem to musela mixnout. Ale výsledná stránka se myslím povedla, co myslíte?


A zde je výsledek! Na levou stranu jsem použila plastovou kapsu typu A od Becky Higgins.


Titulní kartičku jsem slepila z kartičkové čtvrtky Jungle Life a vlaječkové girlandy z papírových výřezů. Dokonce mi 2 vlajky zbyly, tak jsem je použila u fotky s kozou, nic nepřijde nazmar :) Kartička z nápisem Zoo je od Becky Higgins a mám už ji doma asi 10 let, ani nevím od koho jsem tuto minikolekci dostala. No aspoň vidíte, že do těch zoo, zas tak často nechodíme:)



Fotku klokana a mláděte nosorožce jsem ozvláštnila papírovými výřezy.


 Fotografii pasoucích se žiraf pak fotofiltrem z kolekce Adventure. 


A na fotku s "mlsnou kozou", jsem použila jak papír, zbylé vlaječky, 3d samolepící čtverečky, tak i Beckynin fotorámeček.


Poslední foto z levé strany jsem odekorovala proužkem kytek z Animal kolekce od Becky, co se mi válí v šuplíku už 10 let. Skvělě to posloužilo k zakrytí prstu před čočkou fotoaparátu :) a taky jako podklad pro geotag a název místa. Samolepící abeceda je černá puffy od PinkFresh Studio.


Pravou stranu jsem vsunula do plastové kapsy typu C. A tu jsem doplnila jednou kapsou o velikosti 4x6, obojí od Becky Higgins.

 
Vyfotit to byl oříšek :) A moc mě mrzí, že jsem neměla po ruce Mini Booklets, jako Charlotta v tomto článku, dala bych tam ještě více fotek:)

 
Tento rámeček je ze sady papírových výseků, jen měl trošku jiný rozměr, než jsem potřebovala, tak jsem ho musela přizpůsobit dané kapse. Stejně tak jako "zvířecí film" na obrázku dole. Jako podklad mi skvěle posloužila opět kartičková čtvrtka.



Lední medvěd byl super, krásně se ve výběhu předváděl, skákal do bazénu, pojídal jablka, doslova pózoval před objektivy a tak si zasloužil fotofiltr Adventure.

A to je pro dnešek vše. Budu ráda, když mi napíšete, zda jste si také pořídili něco z kolekce Jungle Life a jak se vám s ní tvoří. A jaká je vaše oblíbená zoo?

J.

P.S. Doporučení od manžela:) Pokud se rozhodnete do zoo podívat, vezměte si s sebou veeelkou svačinu, totiž kromě curry wurstu a schitzelu s hranolkama po 14. hod nic jiného v nabídce restaurace neulovíte, bude se  hodit!


 


1 komentář:

  1. Parádní zoo stránky 🙂. Vůbec to nepůsobí jako divočina, což bylo první co mě napadlo, když jsem viděla tyhle nové zvířecí kolekce.

    OdpovědětVymazat