středa 17. října 2018

Project life album 2017 - 21/2018


Někdy se mi zdá, že stránka kromě kartiček už nepotřebuje žádné ozdoby. No a pak jsou stránky jako ta dnešní. Použila jsem kartičky, které se mi libily, stránka se mi zdála dobrá, ale něco jí chybělo. Po doplnění několika ozdob jsem se stránkou moc spokojená :). Pokud by se to stalo někdy i vám, ale ani po ozdobení by to nebylo ono, tak počkejte, dejte si ji do alba a až budete mít rok hotový, tak se na ní znovu koukněte. Určitě se vám bude líbit :) (mně stačí i pár měsíců zpět).
Fotky jsem měla připravené v nejzákladnější kapse, tedy typu A. Dlouho jsem už netvořila z krásné, leč starší, kolekce September Skies. Vybrala jsem si světle zelené kartičky a šlo se tvořit.


Nejprve jsem si fotky nalepila na kartičky. Jsem ráda, že mám aspoň jednu velkou fotku, v tom se musím zlepšit. Zdobení první kartičky udalo směr i těm ostatním. Geotag a označení dne je z kartonových ozdob z kolekce Everyday. Použila jsem pěnovou abecedu od Pinkfresh The Mix No. 2 Grey. Po ozdobení i dalších kartiček jsem ještě přidala textovou samolepku (asi jim tak budu říkat či slovní?) tedy frázovou Clara Gold Boy. Poslední tečkou na kartičce je modré srdíčko Baxter.


Druhá velká kartička je krásná modrozelenkavá s bílými květinami, které jsou hlavní ozdobou. Dalším zdobením je kartonová ozdoba z Everyday kolekce a Clara Gold Boy. Všechny jsem podlepila, jen prostřední samolepce jsem nechala bílý rámeček.

Fotku jsem při úpravě trochu více přepálila, aby vynikly ony něžné květy.
Květiny mohou být použity i na podzimní stránku, tak jsem se tedy aspoň rozhodla a použila je i na prostřední část stránky. Opět jsem zdobila pomocí Clara Gold Boy. Nemusíte ji používat jen na novorozence.


Z předposlední kartičky mám velkou radost. Použila jsem jelínka z Lullaby Girl Value Kitu a dokonce to i vypadá, že táhne kluky v kočáře. Opět textové samolepky a šedá abeceda The Mix No. 2.


Je tu poslední kartička. Je z bílé čtvrtky, na kterou jsem nalepila dvě fotky a jednu kartičku s další fotkou. Přidala jsem ještě pluska/křížky Creekside a srdíčko Baxter. Líbí se mi, jak je na kartičce na konci tečka a tím i konec stránky.


No a příště by mohlo být něco z novějších kolekcí, co byste řekli na Magnolia Jane?

Přeji krásné tvoření.

Ajka


4 komentáře:

  1. Krásná stránka! Ty kytičkované kartičky mám taky a pořád je schovávám na ..., ale asi už je taky vytáhnu a zpracuji. Magnolia Jane příště anooo, moc se těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky si je schovávám, ale proč a na co? 🙂

      Vymazat
  2. Krásná stránka! Tuhle zelenou mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 🙂. Tohle je opravdu hezký odstín zelené a líbí se mi i v kombinaci s šedivou.

      Vymazat